Gjest Anno 2002 Skrevet 27. juli 2002 #1 Del Skrevet 27. juli 2002 Har lest om noen på erotikknet,men vet ikke helt hvor mye bråk vibratorer lager... Bor i kollektiv Er det noen som vet om noen som virkelig går stille..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2002 #2 Del Skrevet 27. juli 2002 Whisper er som navnet (og reklamen) sier en ekstremt stillegående vibrator. Du kan jo ta en titt på den på kondomeriets sider: http://shop.webtraders.no/kondomeriet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. juli 2002 #3 Del Skrevet 27. juli 2002 Dersom du er engstelig for at vibratoren skal lage lyder, hva når du får orgasme da??? Kevin, som IKKE klarer å holde kjeft når det er kjempegodt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 27. juli 2002 #4 Del Skrevet 27. juli 2002 jeg er en stor fan av vibratorer å ingen av dem jeg har bråker så vanvitti mye at det plager andre. det hender at jeg tar meg en ego hyrdestund med gubben vedsiden av meg sovende i senga.(eller våken alt etter som) å det plager ikke han. men det mest bråkete vibratoren jeg vet om er de som er laget i hard plast fordi da slamrer vibratoren inni mot plastikken å lager et rabalder uten like. med andre ord kjøp en gummi av noe slag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå