Gjest Anno 2002 Skrevet 27. juli 2002 #1 Skrevet 27. juli 2002 Har lest om noen på erotikknet,men vet ikke helt hvor mye bråk vibratorer lager... Bor i kollektiv Er det noen som vet om noen som virkelig går stille..?
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2002 #2 Skrevet 27. juli 2002 Whisper er som navnet (og reklamen) sier en ekstremt stillegående vibrator. Du kan jo ta en titt på den på kondomeriets sider: http://shop.webtraders.no/kondomeriet/
Kevin Skrevet 27. juli 2002 #3 Skrevet 27. juli 2002 Dersom du er engstelig for at vibratoren skal lage lyder, hva når du får orgasme da??? Kevin, som IKKE klarer å holde kjeft når det er kjempegodt....
Gjest motorrypa Skrevet 27. juli 2002 #4 Skrevet 27. juli 2002 jeg er en stor fan av vibratorer å ingen av dem jeg har bråker så vanvitti mye at det plager andre. det hender at jeg tar meg en ego hyrdestund med gubben vedsiden av meg sovende i senga.(eller våken alt etter som) å det plager ikke han. men det mest bråkete vibratoren jeg vet om er de som er laget i hard plast fordi da slamrer vibratoren inni mot plastikken å lager et rabalder uten like. med andre ord kjøp en gummi av noe slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå