Gå til innhold

Lei av triste farger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kler man seg på denne årstiden? :P Jeg er så lei av mørke triste farger i beige og grått...
Men samtidig er det kanskje litt vel vårlig å kle seg i for lyse farger? Eller er det helt innafor på vinteren? Jeg tenker veldig "sesong" basert og når Januar kommer (selv om det er en kald måned) så må jeg bare ha på meg lysere farger. Jeg liker f.eks godt burgunder, men den må vekk med en gang høsten, samt november og desember er over. Jeg har mye av den berømte basegarderoben, men for lite overdeler når jeg tenker etter. Hva ville dere investert i nå? Jeg tenker kanskje noen skjorter i lyse fine farger for de kan jo også passe når det blir varmere. Noen som har noen tips til hva man burde kjøpe av bluser/topper. 

Anonymkode: 75516...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg i de fargene du ønsker. Jeg har en hvit og en i lys lilla som jeg bruker om vinteren :)

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen normale mennesker som vil reagere på at du kler deg i "vårfarger" selv om det er vinter :) Ha på det du vil :)

Jeg for min del digger jordfarger og grått, så det går jeg i nå. Og om sommeren. Digger farger og! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...