Askod Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 (endret) Fleste er faktisk ganske skinny som er litt kult. Svart hår og slikt. Liker band som "Her Bright Skies" 2012 eller 2011 eller noe og "Saint Asonia". Uansett klarer ikke å vende meg til sånn hersens party musikk det føles så himla falsk. Men menneskelige koblinger i sanger og slikt det motiverer meg og gir liv, men det må også være sånn ikke direkte slapt men bare energirikt emosjonelle kom igjen type energi. Uansett var Cool Peter Parker scenen ifra Spiderman 3 som fikk meg til å ønske emoer tilbake igjen. De har delvis forsvunnet. Endret 30. januar 2017 av Askod
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Haha, dette tenkte jeg på for et par dager siden. Merkelig! Husker alle de med stort, sort "emo-hår", som var emo. Hvor er de idag? Har de blondt hår, fillings i leppene og store pupper? Det var jo svært populært å være emo en periode (rundt 2007-2008 såvidt jeg husker). Den scenen fra Spider-Man (om det er den jeg tenker på, der han danser?), er den desidert teiteste og morsomste (les: ufrivillig komiske) scenen fra en Marvelfilm som jeg kan komme på 1
Askod Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2017 Akkurat nå, Aamu skrev: Haha, dette tenkte jeg på for et par dager siden. Merkelig! Husker alle de med stort, sort "emo-hår", som var emo. Hvor er de idag? Har de blondt hår, fillings i leppene og store pupper? Det var jo svært populært å være emo en periode (rundt 2007-2008 såvidt jeg husker). Den scenen fra Spider-Man (om det er den jeg tenker på, der han danser?), er den desidert teiteste og morsomste (les: ufrivillig komiske) scenen fra en Marvelfilm som jeg kan komme på Ah den er klassisk den også :P, jazz hands og alt det der. Jeg liker ikke superhelt filmer generelt men såg de tidlige og den filmen er veldig festlig.
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Akkurat nå, Askod skrev: Ah den er klassisk den også :P, jazz hands og alt det der. Jeg liker ikke superhelt filmer generelt men såg de tidlige og den filmen er veldig festlig. Hehe, ja. Jeg synes superheltfilmer er ganske gode, sikkert fordi jeg er sammen med en superheltentusiast, og det har smittet over på meg Men jeg liker emosjonelle "greier", jeg og, er dog ikke noe festmenneske så å lytte til musikk sammen med andre skjer stort sett kun på konserter, da..
Askod Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2017 Grunnen er at Superhelt filmer er bare så teite. Jeg mener du bare får superkrefter og er teknisk sett udødelig. Jeg liker ikke sci fi filmer eller serier heller utenom kanskje Stargate SG-1 som gikk på Viasat 4 bare fordi den prøver å virke litt realistisk. Men generelt så er det ganske overdrevne som er grunnen. De tidlige spiderman filmene derimot var bare en smule ikonisk nå, men tror jeg lo bare når jeg såg den delen igjen som kanskje er grunnen at jeg liker Spiderman 3 av humoristisk grunnlag .D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå