Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fått svar på det jeg lurte på. (kristne elementer i Snøfall)

Endret av sunniva98
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2. Selma velger Ruth. Ruth oppdager etterhvert at hun savner Selma, og at hun er veldig glad i henne. Hun skriver til Julenissen at hun ønsker at Selma skal komme hjem. 

3. NRK har valgt flere fargete i sentrale roller. Hudfarge, etnisitet og religion er ikke et tema i serien.

Anonymkode: dc4b3...000

Skrevet

Men dette blir jo ikke din oppgave lenger om du bruker andre sine meninger og tolkninger. Blir ikke det juks? Det går ikke an å få kjøpt serien noe sted eller byttet oppgave?

Anonymkode: 075e6...723

• Liker 3
Skrevet

1. Ikke kristne elementer

Skrevet

For du kjøpe dvd-en ;) eller kontakte NRK og forklare situasjon, kanskje de kan hjelpe deg .. 

uansett dette er DIN oppgave, du spør ikke om litt hjelp her men om svar til hele oppgaven!

Anonymkode: 77af7...d73

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dette blir jo ikke din oppgave lenger om du bruker andre sine meninger og tolkninger. Blir ikke det juks? Det går ikke an å få kjøpt serien noe sted eller byttet oppgave?

Anonymkode: 075e6...723

Ja ser nå det kan virke sånn... Er ikke disse punktene selve oppgaven min skal gå ut på, men jeg trenger det som bakgrunsstoff for å skrive på selve oppgaven min. Skal sammenligne NRK adventskalendere med hvordan samfunnet har utviklet seg fra Jul i blåfjell (1999) til 2017. Beklager veldig hvis det virka sånn, jeg er ikke ute etter å få andre til å besvare oppgaven min for meg!

Serien kan dessverre ikke kjøpes noe sted enda.

Endret av sunniva98
Skrevet

Slike undersøkelser er ulovlige her på KG. Tråden er rapportert

Anonymkode: 174f5...e5e

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For du kjøpe dvd-en ;) eller kontakte NRK og forklare situasjon, kanskje de kan hjelpe deg .. 

uansett dette er DIN oppgave, du spør ikke om litt hjelp her men om svar til hele oppgaven!

Anonymkode: 77af7...d73

Beklager, ser jeg ikke forklarte meg godt! Snøfall er enda ikke ute på dvd og det er ikke dette stoffet jeg skal bruke i selve besvarelsen min men som bakgrunnsstoff/research. Jeg har om hvordan adventskalendere har endret seg fra Jul i blåfjell kom (1999) til Snøfall og trengte egentlig bare vite om Snøfall har et snev av kristendom i seg. Men uansett, tror jeg skal kontakte NRK. Endret også spørsmålet mitt så det ikke virker som jeg snylter på andre. :)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare å stenge hvis dette her ikke er lov. Beklager, skulle nok lest meg opp på reglene her inne men har sett lignende innlegg her inne før, da uten problem? 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

* Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng - for eksempel datainnsamling eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok.

7 timer siden, sunniva98 skrev:

Er bare å stenge hvis dette her ikke er lov. Beklager, skulle nok lest meg opp på reglene her inne men har sett lignende innlegg her inne før, da uten problem? 

Ja så lenge det er for å få hjelp til å finne informasjon så er dette helt lovlig! Så tråden blir nok ikke stengt selv om den er rapportert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...