AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvilken app bruker dere til å overvåke syklusen? Jeg vil gjerne ha en hvor man kan registrere temp, symptomer, etc. Men det er en julgen der ute.. Hva brukere dere? Anonymkode: 0d8cf...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Del Skrevet 30. januar 2017 bruker "my calendar". hvitt damehode i profil med rosa rundt. der merker du av for mensen med rødt, og gul for EL. temp på nok legges inn som kommentar Anonymkode: f016f...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Del Skrevet 30. januar 2017 Bruker womanlog. Sikkert ikke den beste, men mange muligheter for å legge inn symptom. Også temp, men det har jeg ikke brukt. Anonymkode: dd6bf...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 30. januar 2017 #4 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg bruker clue og synes den er genial Den minner meg på når pms, mensen og eggløsning nærmer seg, og når jeg er mest fruktbar. Den sier også i fra når jeg bør sjekke brystene og litt forskjellig Elsker appen! Går inn hver dag og "plotter" inn hvordan jeg føler meg, om jeg kjenner kramper, om jeg har hodepine, når og hvor mye jeg blør ved menstruasjon og alt mulig. Greit å skrive inn når man har hatt sex også, for å følge me på når man kanskje har blitt befruktet eller whatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
florette Skrevet 30. januar 2017 #5 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) 3 timer siden, tweet skrev: Jeg bruker clue og synes den er genial Den minner meg på når pms, mensen og eggløsning nærmer seg, og når jeg er mest fruktbar. Den sier også i fra når jeg bør sjekke brystene og litt forskjellig Elsker appen! Går inn hver dag og "plotter" inn hvordan jeg føler meg, om jeg kjenner kramper, om jeg har hodepine, når og hvor mye jeg blør ved menstruasjon og alt mulig. Greit å skrive inn når man har hatt sex også, for å følge me på når man kanskje har blitt befruktet eller whatever Jeg skriver under på at Clue er genialt! Endret 30. januar 2017 av florette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer87 Skrevet 30. januar 2017 #6 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg brukte en som het Flo. Rosa bakgrunn med en hvit fjær. Ble gravid første måneden jeg byttet til denne appen- så har lagt min elsk på denne! (Fant forresten ut at den andre appen (fra libresse) ga meg feil EL dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå