Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Tror dere varene kommer frem til jul hvis man bestiller nå? Tenker spesielt på Essentialdayspa og LF.
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Jeg fikk en pakke fra Essentialdayspa igår, og den ble bestilt for 2 uker siden! (Før når jeg har bestilt fra samme side har det tatt 6 dager) Du kan ha flaks å motta pakkene dine akkurat like før jul, men du kan være uheldig også
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Jeg ville ikke satset sjela mi på EDS, for å si det sånn. Som oftest tar pakkene derfra bortimot to uker, under normaltilstander, og det som hersker hos posten oppunder jul, er kanskje ikke akkurat normalen? LF burde gå bra, de er som oftest raske med levering.
Gjest manic Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Uansett hvilken nettbutikk dere velger er det som regel på posten i Norge at pakken blir liggende
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Uansett hvilken nettbutikk dere velger er det som regel på posten i Norge at pakken blir liggende Litt avhengig er det vel av avsenderland også? Pakker fra USA/Canada (EDS ligger i Canada) tar alltid lenger tid, mens fra Storbritannia har jeg opplevd å få pakker i løpet av to dager :o
showgirl Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Bestilte fra SN torsdag sist uke og i dag tirsdag kom pakka. Ikke så verst Skal kjøpe litt til tror jeg fra LF og SN men setter ikke min lit til at de blir levert til Julaften
silja Skrevet 12. desember 2004 #7 Skrevet 12. desember 2004 vi besteilte fra sn på tirs kveld, og lør kom pakken :-)
showgirl Skrevet 13. desember 2004 #8 Skrevet 13. desember 2004 Nå har jeg motsatt meg sjøl Har bestilt endel venninnegaver fra LF og SN torsdag kveld.... de bare MÅ komme hit før det nærmer seg jul. Huff jeg er jo sprø som gambler med noe sånn men jeg satser på at det her går bra Noen fler som har bestilt sist uke fra SN/LF som har fått pakka?
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #9 Skrevet 13. desember 2004 Jeg bestillte 2 pakker på SN 2. desember og har enda ikke fått de.... :veldigsur:
Gjest trådstarter. Skrevet 13. desember 2004 #10 Skrevet 13. desember 2004 Jeg bestilte varer fra SN tirsdag, og pakkene kom nå på lørdag. :-)
Gjest ii skogsdronninga Skrevet 14. desember 2004 #11 Skrevet 14. desember 2004 Jeg bestilte fra LF mandag ettermiddag, og på onsdag lå pakken i postkassa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå