Gå til innhold

AAP, dagpenger og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg går på aap og har nå blitt gravid. Mannen min mottar dagpenger. Hvordan blir det da med permisjon? Vi er jo begge hjemme... 

Anonymkode: 41848...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man opparbeider seg rett til foreldrepenger både når man mottar aap og dagpenger. Så lenge dere har mottatt dem minst 6 av siste 10 måneder før permisjonsstart til hver av dere vil dere kunne motta foreldrepenger basert på inntekten deres.. 

Anonymkode: 14d42...238

Skrevet

For et liv. En på AAP og en på dagpenger, og så gravid.. Hipp hurra!

Anonymkode: 90861...25b

• Liker 4
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en ufyselig kommentar. Jeg ville heller vært gravid på AAP (og jeg er frivillig barnløs) med en mann på dagpenger og hatt EMPATI, enn å ha vært så ubetenksom og slem som deg. Det er ikke alt i livet som kan planlegges. 

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

:kaklehone:

Anonymkode: 8d887...f28

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagpenger er det rekordmange som går på nå, hørt om nedgangstidene innen ingeniørfager? Er selv utdanna ingeniør og har ikke arbeidet innenfor det feltet på 2 år.  Gikk på dagpenger en periode før jeg begynte å jobbe som PT. 

Hvar var poenget med kommentaren din? Følte du deg bedre av den? Håper det, for ellers var den fullstendig meningsløs. TS fikk iallfall ingenting ut av den. Svar saklig eller, kom med råd. Har du ikke noe fint å si, så la det være. 

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og samtidig blir en annen bruker under karriere og utdanning hudflettet fordi hun ønsker å bli gravid ned en gang hun får fast stilling. 

Hadde jeg fått barn mens jeg gikk på aap og mannen på dagpenger, hadde vi en periode hatt dårlig råd, men vi hadde vært minst like gode foreldre som nå med en million i samlet inntekt. Det er mange ulike grunner til å gå på aap, og ulike forutsetninger for å komme tilbake i arbeid eller gå over i uføre. Så lenge man ikke vet noe mer om ts, kan man spare seg for slike kommentarer. 

Anonymkode: 0181a...464

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...