Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg skal mest sannsynlig starte på Høgskolen i Lillehammer til høsten - skal studere psykologi:) Har sett litt på boliger via SOPP og prøvd å søke litt rundt for å høre om andre studenters erfaringer. Fant også noen innlegg her inne som var flere år gamle - så derfor lager jeg en ny en! Er det noen her inne som studerer på HiL? Kan dere evt fortelle litt om skolen, studentboligene og hvilke muligheter man har på fritiden? Er utrolig spent, men hadde vært gøy med så mange tips og råd som mulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Studerte deltid på HiL for noen år siden, jeg liker høyskolen. Koselig miljø, alltid hjelp å få osv. Lillehammer er generelt en fin by med gode turmuligheter, kulturelle innslag og sportslige arrangementer.

Studentbolig er studentbolig...

Endret av Bud
Skrevet

HiL finnes ikke lenger. Fusjon fra 1.1 og nå er det Høgskolen i Innlandet. En del avklaringer der som ikke er klargjort, men det bør ikke påvirke studenthverdagen i veldig stor grad. Lillehammer er en koselig by. Synes kulturtilbudet er bra og mye koselige utesteder og spisesteder. Bra muligheter for idrett. 

Selve bygningsmassen er gammel og slitt, men de bygger og pusser opp nå så det blir også bedre. 

Anonymkode: 3b160...1fb

Skrevet

Høgskolen i Innlandet altså. Det klinger ikke så veldig godt, spør du meg. 

Men for å svare på spørsmålet, akkurat som andre høgskoler og kvaliteten på studiene spriker en god del. Har selv bare besøkt skolen, ikke studert der selv. Kanskje du bør lage en ny tråd med tittelen "Studere psykologi i Lillehammer", da får du sikker mer relevante svar. :)

Skrevet

Har ikke studert der, men oppvokst i byen :) Har bodd her og der i Norge de siste årene, men ingenting er som lillehammer! Masse som skjer og stadig noe nytt. Helt fantastisk uteliv. Og jeg kjenner noen som studerer der, har inntrykk av at det skjer veldig mye moro.

En ulempe er at skolen ligger langt fra sentrum. 

Studentboligene er godt spredt. Noen er rett ved skolen, noen i helt motsatt ende av byen. 

Anonymkode: a69d1...5d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...