AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hei, Jeg var dum i mine yngre dager og pådro meg en del gjeld, over tid har jeg betalt ned det meste men har 2 saker som det fortsatt er betalingsanmerkning på som jeg med månedlige avdrag betaler ned. I leiligheten jeg bor nå og har bodd i ganske lenge så trengte jeg ikke å betale inn noe depositum, som vil si at nå som jeg må flytte har jeg ingenting til depositum for ny leilighet. Men er det umulig å få et depositumslån med anmerkninger? Er det noen her inne som har fått det? Anonymkode: c4bf9...f3b
Million Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 (endret) Jeg vet ikke med vanlige banker, men kanskje en bank som Blue Step er villig til å låne bort penger til en med betalingsanmerkninger? Mener å ha hørt noe om det. De skriver jo i reklamen sin ;"Når andre sier nei". Dette medfører jo da høyere risiko for banken som låner bort pengene, så til gjengjeld tar de høyere rente. Redigert; glemt det ovenfor. Blue Step skriver at de ikke tilbyr forbrukslån o.l. Endret 30. januar 2017 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå