AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Når en chatter over lengretid på en date side føler jeg at han blir komfortabel med det og ikke vil ta steget videre og treffes. Når jeg spør unviker de spørsmålet. Forslag til hva og si? Er jo greit å bli litt kjent. Vil gå på date med en en har et greit første intrykkav da. Anonymkode: fba85...103
Prebs Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Hvis jeg forstår innlegget ditt riktig så har det seg slik at du trefffer menn gjennom nettet, chatter med de, tar initativ til treff og de avslår! Ikke så mye annet du får gjort enn å gå videre til neste. Ikke bruk tid, energi på noe du ikke får gjort så mye med. Sannsynlighetsberegning tilsier at jo flere ganger dette har skjedd med deg jo mindre blir sjangsen for at det kommer til så skje igjen. Neste gang du føler det naturlig så spør du om de vil være med å ta el øl.... Ikke heng deg opp i de her inne på KG som sier at det er bedre å gå tur og annet vås. ØL på en kneipe er en vinner om du ønsker å lodde stemningen.. Ikke tenk/analyser for meget frøken. Kos deg og gled deg, masse rariteter der ute.....Lykke til! Jo mer rariteter du dater, jo mer historier har du til Julebordet Endret 29. januar 2017 av Prebs 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, Prebs skrev: Hvis jeg forstår innlegget ditt riktig så har det seg slik at du trefffer menn gjennom nettet, chatter med de, tar initativ til treff og de avslår! Ikke så mye annet du får gjort enn å gå videre til neste. Ikke bruk tid, energi på noe du ikke får gjort så mye med. Sannsynlighetsberegning tilsier at jo flere ganger dette har skjedd med deg jo mindre blir sjangsen for at det kommer til så skje igjen. Neste gang du føler det naturlig så spør du om de vil være med å ta el øl.... Ikke heng deg opp i de her inne på KG som sier at det er bedre å gå tur og annet vås. ØL på en kneipe er en vinner om du ønsker å lodde stemningen.. Ikke tenk/analyser for meget frøken. Kos deg og gled deg, masse rariteter der ute.....Lykke til! Jo mer rariteter du dater, jo mer historier har du til Julebordet Takk for godt svar:-) Men føler at jeg bare blir sittende å chatte og det er det, at men er komfortabel med det og sant sies det kan være greit det også. Men jeg får spør og se hva de svarer. hvorfor ikke en øl. Date 2 kan ære en tur. Anonymkode: fba85...103
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Sier de nei til date så er de ikke interessert. Da er du bare en det er ok å chatte litt med. Tidsfordriv. Jeg ville byttet om på datene dine da. Tur først, øl siden. Men det er nå min mening. Syns det er greit å oppleve dem edru først. Anonymkode: 14c05...92a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Det du kan prøve deg på, hvis du har spurt om og møtes, og de bare unngår og svare. På sånne sider, er det jo veldig vanlig å spørre om, hva skal du i dag, hva skal du denne helgen. Da kan du jo svare at du skal på date. Da kan det hende de vil på date med deg og. Men en del av de mennene, på dating sider er ikke ute etter å møte noen. De er allerede i forhold, men de ønsker oppmerksomhet, og flørte litt. Og andre er bare ikke klar for noe, men vil se hva som finnes der ute. Og de sier ikke at de er i forhold. Jeg har bare vært singel alt for lenge, og lært en del. Anonymkode: cdc5f...b9d
Prebs Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier de nei til date så er de ikke interessert. Da er du bare en det er ok å chatte litt med. Tidsfordriv. Jeg ville byttet om på datene dine da. Tur først, øl siden. Men det er nå min mening. Syns det er greit å oppleve dem edru først. Anonymkode: 14c05...92a Som jeg advarte deg om, så vil nok noen foreslå alskens andre aktiviteter en å ta en øl, men her må du bare stole på meg når jeg sier at det er "nissetøys"!! Begrunnelsen er enkel... Du ønsker å se om det er kjemi fra første stund, det får man ved blikkontakt og ved å lese den andres kroppspråk samt symmetriske trekk som vi mennesker har en tendens til å like, spesielt underbevissheten vår er glad i det.... Når man går tur i Norge vinterhalvåret etter klokken 16 så er det kommunens bunnskrapte pengekasse som bestemmer hvor mye blikkontakt og kroppspråk man får med seg. Løsningen kan være å ha ro tredemøller sakset mot hverandre, men som alle forstår så blir jo det bare kapittel 2 av dette "nussetøyset" som jeg nevnte innledningsvis... Tur er fint å ta som nr.2 date💪 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier de nei til date så er de ikke interessert. Da er du bare en det er ok å chatte litt med. Tidsfordriv. Jeg ville byttet om på datene dine da. Tur først, øl siden. Men det er nå min mening. Syns det er greit å oppleve dem edru først. Anonymkode: 14c05...92a Hvorfor? Mange synes det ikke blir så anstrengt med en øl. Så kan en gå en tur etter for å de hvem de er. Men åpen for tur først og:) Skal ikke være med hjem på første date uansett. Men sant det er vel tidsfordriv ikke noe å bruke tid på Anonymkode: fba85...103
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 Første date for meg er alltid en joggetur på en sti opp det høyeste fjellet i området. Da kan jeg finne ut om han har god kondis og viljestyrke. Greier han ikke en 3 timers joggetur opp et fjell er han ikke noe å samle på for noen. Kondis og viljestyrke forteller alt om personligheten til en mann. Har han dårlig kondis er han en drittsekk, idiot, ufølsom, dårlig lytter, kjedelig, uintelligent og garantert en som kan finne på å være utro. Så vent med en rolig date til iallfall tredje date, slik at du finner ut om kondisen til mannen først. Anonymkode: 937d2...a05
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første date for meg er alltid en joggetur på en sti opp det høyeste fjellet i området. Da kan jeg finne ut om han har god kondis og viljestyrke. Greier han ikke en 3 timers joggetur opp et fjell er han ikke noe å samle på for noen. Kondis og viljestyrke forteller alt om personligheten til en mann. Har han dårlig kondis er han en drittsekk, idiot, ufølsom, dårlig lytter, kjedelig, uintelligent og garantert en som kan finne på å være utro. Så vent med en rolig date til iallfall tredje date, slik at du finner ut om kondisen til mannen først. Anonymkode: 937d2...a05 Tur, øl spiller vel ingen rolle. Skal ikke bli med hjem usnsett. Hvis han er ok blir det date 2. Anonymkode: fba85...103
Gjest Overrasket Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Første date for meg er alltid en joggetur på en sti opp det høyeste fjellet i området. Da kan jeg finne ut om han har god kondis og viljestyrke. Greier han ikke en 3 timers joggetur opp et fjell er han ikke noe å samle på for noen. Kondis og viljestyrke forteller alt om personligheten til en mann. Har han dårlig kondis er han en drittsekk, idiot, ufølsom, dårlig lytter, kjedelig, uintelligent og garantert en som kan finne på å være utro. Så vent med en rolig date til iallfall tredje date, slik at du finner ut om kondisen til mannen først. Anonymkode: 937d2...a05 Dette var litt av en selvtillitsbygger. Det var faktisk en kvinne i Bergen som praktiserte en lignende filosofi på ramme alvor. Hun tok meg meg oppi .. der ... hva heter det, byfjellene? Blåmanen? Det var uansett utrolig vakkert, og en flott løpetur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå