AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Jeg visste det ikke da, men reagerte på min hund sin reaksjon da min kjæreste kom til meg en lørdag formiddag. Han var veldig giret og opptatt av lukten på kåpen hennes. det var nesten som jeg tenkte: Hva er det han prøver å fortelle meg. Det viste seg senere at hun om natten hadde vært sammen med en annen mann. bare noen timer før hun kom til meg. Anonymkode: 3de68...418
Librarian Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Hunden prøvde å fortelle deg? Hunder har jo ikke noe konsept om utroskap, forhold og monogami, så tviler veldig på at hunden prøvde å fortelle deg noe som helst. Den bare merka en interessant lukt. Men veldig trist med kjæresten din. Håper det går bra med deg. 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Hadde damen din mensen? Det lukter hunder. Anonymkode: e16a7...4d0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde damen din mensen? Det lukter hunder. Anonymkode: e16a7...4d0 Ja, det har jeg merket. Hun suget en mann med kåpen på. Anonymkode: 3de68...418 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Bikkja kan lukte hva denne fyren hadde spist, ved å lukte seden hans. Antagelig var det noe med den lukta som hunden syntes var spennende. Men den lukter ikke utroskap. Anonymkode: b28bc...a51 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 4 timer siden, Librarian skrev: Hunden prøvde å fortelle deg? Hunder har jo ikke noe konsept om utroskap, forhold og monogami, så tviler veldig på at hunden prøvde å fortelle deg noe som helst. Den bare merka en interessant lukt. Men veldig trist med kjæresten din. Håper det går bra med deg. Hunder kan lukte ting som har skjedd, mange uker føre.. Anonymkode: 12d6c...3bd
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hunder kan lukte ting som har skjedd, mange uker føre.. Anonymkode: 12d6c...3bd Nei. Men de har en ekstremt god luktesans og via denne kan de lukte enkelte endringer, som kan føre til endringer/hendelser. Og de har godt utvikla sanser så de får med seg ting vi overser. Men de er ikke synske spåmenn. Anonymkode: b28bc...a51
Librarian Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hunder kan lukte ting som har skjedd, mange uker føre.. Anonymkode: 12d6c...3bd Poenget mitt var da ikke at hunden ikke har luktet noe, nesten litt nysgjerrig på hvordan du klarte å tolke det sånn? (Selv om mange uker er å overdrive) 1
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Det blir det neste, å trene opp hunder til å lukte utroskap Jeg skal starte utroskapsklinikk med snusehunder! 1000 kr for ett sniff. 500 kr for påfølgende sniff. Får svar i posten om 2 dager. Men seriøst, trist å høre at du opplevde det, TS Det må være helt jævlig. Men hunden luktet det mest sannsynlig ikke, dvs det er enkelte lukter hunder "henger seg opp i", men om hunden skulle luktet "en annen mann", skulle jo hunden oppført seg på samme måte bare du hadde vært i butikken og i nærheten av "andre kvinner", om du skjønner? Kanskje hun tok en burger på vei hjem.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå