AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Nå er det over 1 mnd siden jeg offisielt satt inn p-stav. Heldigvis ikke gravid, men har ikke fått mensen siden. Er dette vanlig eller er det noe jeg burde være ekstra bekymret over? Håper på svar fra dere. Anonymkode: dedf3...64c
ajarRun Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det over 1 mnd siden jeg offisielt satt inn p-stav. Heldigvis ikke gravid, men har ikke fått mensen siden. Er dette vanlig eller er det noe jeg burde være ekstra bekymret over? Håper på svar fra dere. Anonymkode: dedf3...64c Finn deg en ny lege. Ulempen er at staven må settes inn ved et lite inngrep, og den må tilsvarende fjernes ved et lite inngrep. P-staven har ikke flere bivirkninger enn de andre hormonelle prevensjonsmetodene. Av bivirkninger som kan forekomme er kviser, nedstemthet, irritabilitet og uregelmessige blødninger. Hos noen opphører menstruasjonen. Økte menstruasjonssmerter er også rapportert. Ble du ikke informert om de vanlige bivirkningene?
SlemUlv Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Gratulerer, du har en pstav som funker.. det er det den kan gjøre, fjerne mensen helt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå