Gå til innhold

Valium før date? Nervøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal møte en jente jeg har har snakket med lenge men ikke møtt før. Drit nervøs for jeg har skikkelig lyst at det skal klaffe. Men jeg blir så awkward rundt nye mennesker. Dumt å ta en valium før møtet? Kanskje jeg slapper mer av da.

Anonymkode: dcd04...233

Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Valium slår aldri feil!

Skrevet

Funker det, så lenge du styrer unna alkohol.

Anonymkode: efa18...15a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal møte en jente jeg har har snakket med lenge men ikke møtt før. Drit nervøs for jeg har skikkelig lyst at det skal klaffe. Men jeg blir så awkward rundt nye mennesker. Dumt å ta en valium før møtet? Kanskje jeg slapper mer av da.

Anonymkode: dcd04...233

Skal du stille med dop, på første date? 

Anonymkode: 807e8...e3e

• Liker 6
Skrevet

Forferdelig dårlig idé.  Du kommer til å drite deg ut og fremstå rusa selvom du føler deg klar. Det er greia med valium og om du ikke pleier å ta det og har veldig høyt toleranse nivå kommer du til å være sløv og teit og turn off ! Hilsen en som kan alt om valium 

Anonymkode: 93df8...799

Skrevet
På 29.1.2017 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Skal du stille med dop, på første date? 

Anonymkode: 807e8...e3e

Ja, for det regnes jo virkelig som dop dersom det er utskrevet av lege :roll:

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig dårlig idé.  Du kommer til å drite deg ut og fremstå rusa selvom du føler deg klar. Det er greia med valium og om du ikke pleier å ta det og har veldig høyt toleranse nivå kommer du til å være sløv og teit og turn off ! Hilsen en som kan alt om valium 

Anonymkode: 93df8...799

Det spørs jo helt på hvordan TS reagerer på medisinen, trenger ikke framstå som verken rusa eller sløv av 1 ussel valium.

Skrevet

Hva om du heller avtaler å møte en venn rett før om du trenger en peptalk? Ta en (1) øl med h*n og stress ned. (For all del ikke mer en en, og ikke kaffe!) Hjelper også å fortelle daten din at du er nervøs når dere møtes, da slipper du å holde på det som en boble inni deg og det blir en måte å bryte isen på -for henne er det jo nesten et kompliment at du føler det sånn, litt sjarmerende på den ekte måten. ;)

Anonymkode: 95995...658

Skrevet

Om du har kontroll på dosen og vet hvordan den virker er det vel greit?

Men du bør jo absolutt unngå alkohol.

Anonymkode: b133b...a1c

Skrevet

Jeg har vært på date med noen av gutta som omtrent skjelver fordi de er så nervøse. Syns det er bedre når de sier det, for da brytes isen litt og det virker som de blir mer rolige av det.

Jeg syns absolutt ikke det gjør noe å være nervøs i starten, problemet blir når man stresser sånn at man ikke klarer å snakke eller høre hva partneren sier. Er du SÅ nervøs så ville jeg absolutt tatt en prat med en kompis først, og kanskje én øl som det er  foreslått her.

Valium har jeg aldri prøvd, men jeg ville kanskje unngått det, kanskje lett å føle at man trenger det neste gang også?

Anonymkode: 9fd66...735

Skrevet

Det er greit med litt sommerfugler i magen når du er spent osv, men det høres ærlig talt ut som du trenger å dra på flere dater og få det inn i skallen at det ikke er så jævlig farlig. Å begynne å dope seg ned med reseptbelagte medisiner for å komme seg gjennom vanlige situasjoner i livet er lite smart. Og ikke et godt tegn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...