AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Jeg har en bekjent som syr på bestilling, og sleepyhead blir litt dyrere. Men jeg liker det jeg leser om det.... Noen som har erfaringer med dette nestet? Anonymkode: af757...a7f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Har ikke noe erfaring med nest, men har kjøpt et litt billig et. Jeg ville tatt det som er mest åpent og trygt for barnet ditt. Du må bare huske å være forsiktig når du bruker det og følge med på barnet. I utgangspunktet er det frarådet av landsforeningen uventet barnedød. Anonymkode: bf7fb...6c5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Vi har brukt det til begge våre barn, det er vel verdt prisen. Det er mykt, men ikke for mykt, og det er akkurat passe trangt til at ingen av våre barn klarte rulle rundt I det. Det viktigste for oss når vi bestemte oss for å kjøpe det var at selv om kanten rundt toppen er lukket, er den fremdeles lav nok til at det fortsatt virker åpent. Det kan også åpnes I bunnen så når baby vokser ut av det, kan det åpnes sånn at det fortsatt er plass, 3-åringen bruker det fortsatt et par ganger I uka for kosen sin del, og baby bruker det daglig. (Har aktiv rullebaby, kan ikke ligge andre steder enn nest og grindseng) Jeg trodde jeg skulle angre på kjøpet, men snarere tvert I mot. Anonymkode: da286...3d5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe erfaring med nest, men har kjøpt et litt billig et. Jeg ville tatt det som er mest åpent og trygt for barnet ditt. Du må bare huske å være forsiktig når du bruker det og følge med på barnet. I utgangspunktet er det frarådet av landsforeningen uventet barnedød. Anonymkode: bf7fb...6c5 Det er nettopp derfor hun bør gå for Sleepyhead fremfor et billig et, da det er det eneste jeg har hørt er krybbedødsikkert. Anonymkode: 0ce6c...936 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp derfor hun bør gå for Sleepyhead fremfor et billig et, da det er det eneste jeg har hørt er krybbedødsikkert. Anonymkode: 0ce6c...936 Ingen av dem er krybbedødsikre. Grunnen til at det ikke anbefales er fordi barna ikke klarer å rulle seg vekk fra kantene så det får puste. Spiller liten rolle hva nestet kostet. Det jeg sier er bare at man bør være litt mer obs på hvordan barnet sover når man bruker det. Anonymkode: bf7fb...6c5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 TS her, og jeg er klar over anbefalingene til LUB, og bruker ikke babynest i utide, men brukte nest til førstemann i vogna når han var nyfødt (sommerbarn, det blir neste også) og vi var våkne mens vi trillet og han sov i vogna. Brukte det også som dagseng i sofaen den aller første tiden. Så det er ikke snakk om å bruke som sengetøy eller uten tilsyn. Jeg går ikke fra en baby sovende på sofaen heller, det var derfor det var kjekt med nest. Det kunne jeg ta med meg om jeg måtte akutt på do eller lignende. Og forstyrret babyen mindre enn om han bare lå på et teppe på sofaen. Det nestet jeg hadde til eldste var hjemmelaget og kunne ikke fjerne bunnen. Men bunnen var litt tykk. Har inntrykk av at sleepyhead har sært tynn bunn? Men det er kanskje praktisk å kunne bruke på eldre barn, under brystet på en baby som trenger på nakke/mageleie og for å vaske trekket? Anonymkode: af757...a7f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Vi har sleepyhead og hadde ikke klart oss uten. Vel verdt prisen! Ang krybbedød; baby klarer ikke å snu seg på en sånn måte i det nestet at hodet blir liggende mot kanten. Bruker det dag og natt, aldri vært noe problem. Sover SÅ godt i den. Anonymkode: b07e9...65b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Babyrede er bare noe nymotens piss! Teit at alle skal ha det bare fordi de selvopptatte bloggerne bruker det på kidza sine. Anonymkode: 75328...c65
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyrede er bare noe nymotens piss! Teit at alle skal ha det bare fordi de selvopptatte bloggerne bruker det på kidza sine. Anonymkode: 75328...c65 Nymotens piss? Jeg hadde det når jeg selv var baby, på slutten av 70-tallet. Mine barn har det fordi det er trygt, og mykere å ligge I på gulvet enn oppå et teppe. Ta deg ei bolle. Anonymkode: da286...3d5 1
Pearl2.0 Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Vår sov i det både på dag og natt☺ kjempefornøyd😊 la et teppe over som vi kunne brette rundt lille!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Babyrede er bare noe nymotens piss! Teit at alle skal ha det bare fordi de selvopptatte bloggerne bruker det på kidza sine. Anonymkode: 75328...c65 Jepp. La oss hoppe og drite i all nymotens piss. Isofix, setebelte i bakseter, babycall, bæretøy som fremmer froskestilling og avståelse fra alkohol og nikotin i svangerskapet, nymotens spjåk alt sammen. Jeg digger praktiske ting, jeg. Nymotens som de er. Flaskevarmer, mikrosterilisator, fine tisselaken.. Og forstår ikke helt hvorfor man er i mot utstyr, det er jo bare å ikke bruke det selv. Ha en strålende dag, surpompen. Hilsen TS Anonymkode: af757...a7f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå