Gå til innhold

Spørsmål til transer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når en gutt på 16 år stadig er i klesskapet til andre i familien. Det oppleves IKKE greit for eierne av klærne. Han er "avslørt", og det har vært mange samtaler rundt dette; at det er ikke noe å skamme seg over, at han kan få sine egne klær, osv. Og også samtaler om at han ikke kan gå inn i andres rom og bruke klær. Han fortsetter likevel å "invadere" andres privatliv. Veldig vanskelig situasjon. Noen som har råd? 

Anonymkode: ca243...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bare kjøpe noe likt som det han låner og legge det på rommet hans?

Anonymkode: 858e6...696

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en gutt på 16 år stadig er i klesskapet til andre i familien. Det oppleves IKKE greit for eierne av klærne. Han er "avslørt", og det har vært mange samtaler rundt dette; at det er ikke noe å skamme seg over, at han kan få sine egne klær, osv. Og også samtaler om at han ikke kan gå inn i andres rom og bruke klær. Han fortsetter likevel å "invadere" andres privatliv. Veldig vanskelig situasjon. Noen som har råd? 

Anonymkode: ca243...733

Da er det spenningen ved å lånta andres klær som ligger bak. 

Gå på nett og les, tror det ligger svar på dette fra sexolog Espen Esther Benestad. 

Anonymkode: 02f04...0ec

• Liker 1
Skrevet

Synes dere bør vise litt raushet her så lenge det er kun klesskapet han går i. :) 

Anonymkode: 14eb9...1d0

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Mulig det er et tenningsmønster med det å bruke kvinneklær og at han kun bruker dette under onani og seksuell atferd.

Det kan også være spenning rundt det å tyvlåne andres klær.

Ville tatt en prat rundt dette,jeg kan godt forstå at det ikke er kjekt å få sin garderobe invadert på denne måten,spesielt visst det er seksuell adferd rundt dette.

Han burde få sine egne klær.

Jeg tyvlånte selv klær fra min mor i mange år og tenker hun sikkert var klar over det,hadde jeg fått mine egne så hadde det vært mye mye bedre,for meg var det aldrig noe seksuelt rundt det og det trenger det heller ikke være for denne gutten.

Det flotte er at det er blitt snakket åpent om,og at dere gir rom og aksept for det,dette vil hjelpe ham i fremtiden til å være den han er :)

Mulig han er transe eller transeksuell eller bare nyskjerrighet som vil gå over.

Endret av lipgloss
Skrevet

lås rommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...