Anonymjente15015 Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hei! (Jeg viste ikke hvilke kategori det her gikk i så jeg bare valgte no) jeg tok et bilde av soverommet mitt hos en av foreldrene mine med blitz. Soverommet var bestefaren min sitt helt til han fikk hjertestopp (i det rommet) jeg har aldri turt å sove der alene og de siste årene har jeg ikke turt å sove der i det hele tatt.. men altså., på bilde var det en lysene flekk på en måte... og jeg søkte det opp og fant mye om "orber" eller noe sånt. Tok bilder flere steder og ved et bilde av bestefar kom det opp to ganske nærme det bildet. Er veldig redd og vet ikke hva jeg skal gjøre!!! jente 14år
ajarRun Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Kjøp deg et bedre kamera eller vask linsen? 1
Anonymjente15015 Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: Kjøp deg et bedre kamera eller vask linsen? Dette er tatt med telefon og kommer opp uten blitz også. Ser det bare når bilde er tatt
ajarRun Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, Anonymjente15015 skrev: Dette er tatt med telefon og kommer opp uten blitz også. Ser det bare når bilde er tatt Hvilken telefon er det da?
Anonymjente15015 Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: Hvilken telefon er det da? iPhone 5s, og broren min prøvde det samme med huaway (eller no sånt) og det samme skjedde
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Når en bruker blitz så oppstår mange "ting" på en annen måte enn i dagslys. Det kan bli bilder av bilder p g a for eksempel reflekser fra andre ting i rommet. De folka som en kan se på tv, bruker alltid nattkamera når de skal filme "ånder", nettopp for ikke å få forstyrrelser fra kunstig lys. Blitz er jo veldig sterkt og gir mye gjennskinn i andre "ting" i et rom. Tror du ikke bør bekymre deg så veldig for dette. Lett at fantasien løper løpsk om kvelden for noen og en hver. Anonymkode: 35d80...52e
Gjest Axl Rose Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Har også fått opp rare lys, flekker osv på bilder. Er nok bare kamera for det er vanlig at det kan dukke opp noe sånt. Ikke noe å være redd for. Slapp av. Langt i fra noe spøkelse/gjenferd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå