AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Kan noen av dere hjelpe meg med litt det praktiske rund denne tema. Gjerne med linker om det fins noe fornuftig og fungerende. Hvordan snakker en med barn rett etter dere flytter fra hverandre. Snakker om følsomme barn i alderen 9-13 år og også eldre ungdommer . Hvordan trøste dem , hva hjelper å si/gjøre og hva skal mann absolutt ikke gjøre i det hele tatt? Når de gråter og er veldig lei seg , eller nekter å snakke i det hele tatt ? Takk på forhånd :-) Anonymkode: cc351...00c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Si at du er glad i dem og at du er her for de? Og at du gjerne vil snakke når de er klar til å snakke om det. Anonymkode: 8070e...621 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Gikk ut av et forhold før jul.. min datter på 8 ble lei seg. Samboer er ikke hennes far men var i livet hennes i mange år. Jeg trøstet henne når hun gråt. Snakket med skolen, i tilfelle hun ble trist der. Jeg forklarte at vi begge eer glad i henne og skal gjøre alt vi kan for at hun og lillesøster skal få det best mulig. Har en midlertidig ordning så verken hun ekler søster har flyttet på seg ennå. Men blir slik til sommeren. Anonymkode: a41ae...706 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Takk for alle svar:-) men kan noe kommer med flere forslag ? Kan man bruke familiekontor for noe sånn? Anonymkode: cc351...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå