Gjest Labbetussi Skrevet 27. juli 2002 #1 Skrevet 27. juli 2002 Hei, jeg skal gifte meg den 21 september. Vi hadde bestemt oss for og ha Bacalao til hovedrett og hadde bestillt klippfisk. Plutselig får vi telefon fra min far som sier han har kjøpt det. Takket jo for det ,det var jo penger spart. Men vi måtte joringe og avbestille det som allerede var underveis. Vi har sendt ut invitasjonene for 1 uke siden og vet hvor mange som kommer først 1 sept. Det er da vi vet hvor mye som må lages. Vi har avtalt med flere som skal være med på denne "bacalodugnaden". Og de har skaffet tomatpurre og alle andre inngredienser. Så ringer min far og sier at han og bestemor har laget opp alt som trengs. De har ikke spurt oss en eneste gang om hvilken oppskrift vi skal ha, hvor mange som kommer eller noe som helst. Jeg er så sinnt at jeg tror jeg eksploderer. Men vet ikke hvordan jeg skal si dette til dem, vi setter jo pris på all hjelp, men de barekjører på uten og informere oss om noe som helst.
viwi Skrevet 27. juli 2002 #2 Skrevet 27. juli 2002 Men så snakk med dem da! DE gjør det jo for å hjelpe. Det er da bedre å snakke med dem slik at det ikke blir flere dobbertbookinger enn at du sitter og klager over dem her!! Kanskje har de trodd at dere ville de skulle gjøre det- har dere sagt noe som kan tydes slik?
scorpion73 Skrevet 27. juli 2002 #3 Skrevet 27. juli 2002 Den enkleste måten å løse dette på er å snakke med de. De er jo familien din så, det kan da umulig være så vanskelig å gjøre det. Dessuten så tror jeg de kun har gjort dette for å være hygglig mot dere, kanskje de er litt lei seg for ikke å ha blitt spurt.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2002 #4 Skrevet 28. juli 2002 Enig med scorpion73 der ja. Tror nok din far skjønner det hvis du forklarer hvordan du føler det. Det ordner seg nok. :D Klem More
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå