Gå til innhold

Playrape - gone wrong....

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Om jeg har blitt tatt litt hardt av en partner har jeg aldri hatt behov for å kalle det noe som helst annet enn et sunt sexliv. Man trenger vel ikke regler for sånt. Ja, han burde brukt hodet litt da han innledet et forhold med henne. At hun virker psykisk ustabil leste jeg utifra opplysningene han kom med. Jeg koblet ikke det til BDSM i det hele tatt. Hun høres ut som en sutrete kjerring som kan lage mye problemer for han.

TS skriver jo playrape selv, ikke røff sex.. det er 2 vidt forskjellige ting! Og ved playrape så MÅ man ha rammer, grenser og safeword. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle tilbakemeldinger, har lest alle. 

Fått snakket noen minutter med dama nå før hun skulle avgårde på nattevakt og det hun presterte å si etter at jeg hadde forklart og beklager meg (igjen) var at hun ikke var sint men overrasket og at det var greit hun nå visste hva som skulle til for å få meg i mood, før hun smalt døren og dro. Jeg blir rett og slett ufattelig forbanna. Og lei meg for å være ærlig. Hun er fryktelig skadelig for meg. Kommer til å pakke tingene mine ikveld og dra til en kompis og bli der. 

Anonymkode: 8b8a9...ed0

Drøyt, virkelig drøyt. Ufattelig nedlatende dame du har. Kom deg vekk fra henne.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle tilbakemeldinger, har lest alle. 

Fått snakket noen minutter med dama nå før hun skulle avgårde på nattevakt og det hun presterte å si etter at jeg hadde forklart og beklager meg (igjen) var at hun ikke var sint men overrasket og at det var greit hun nå visste hva som skulle til for å få meg i mood, før hun smalt døren og dro. Jeg blir rett og slett ufattelig forbanna. Og lei meg for å være ærlig. Hun er fryktelig skadelig for meg. Kommer til å pakke tingene mine ikveld og dra til en kompis og bli der. 

Anonymkode: 8b8a9...ed0

Ugh.. om hun har tenkt å bruke denne "metoden" igjen, er hun ingenting å samle på! Kom deg vekk.. 
Bra du har noen å dra til! 

• Liker 6
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke responsen her. Masse støtte til TS.

Kvinne provoserer mann. Eller kall det seksuell flørting, sett fra hennes ståsted. Han blir sinna og de har sex som går over hennes grenser. Selve sexen var ikke ønsket fra hennes side. Da kaller jeg dette for et overgrep. Usympatiske kvinner blir også voldtatt!

Når det er sagt. Veldig bra TS skjønner alvoret. Han er farlig nær flere år bak murene.

• Liker 4
Skrevet

Hjelpes den der dama høres ikke riktig naglet ut. Veldig bra du drar derifra og håper du har det bra. 

Skrevet
19 timer siden, Mons skrev:

Kvinne provoserer mann. Eller kall det seksuell flørting, sett fra hennes ståsted. Han blir sinna og de har sex som går over hennes grenser. Selve sexen var ikke ønsket fra hennes side. Da kaller jeg dette for et overgrep. Usympatiske kvinner blir også voldtatt!

Når det er sagt. Veldig bra TS skjønner alvoret. Han er farlig nær flere år bak murene.

Dette er en ganske merkelig problemstilling. Min mening om voldtekt er at: Hun går med miniskjørt? Ikke hennes skyld. Hun drikker seg alt for full? Ikke hennes skyld. Hun flørter hele kvelden og sier ikke nei før hun ligger i senga hans? Fortsatt ikke hennes skyld. Hun maser om å bli "voldtatt" og truer med å være utro hvis han ikke er med? Tja. Selv om det var dumt gjort av TS og det strengt tatt kan kalles voldtekt/overgrep, så er det mest hennes egen skyld. Trodde aldri jeg skulle si (skrive) den setningen, men situasjonen er som sagt ganske uvanlig. 

Anonymkode: 5da71...01c

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, Mons skrev:

Noe av det samme tenker jeg. :vetikke:

Uansett hva en person sier og gjør, så fortjener den ikke å bli voldtatt!? 

Blir helt matt av alle som mener at dama fortjente å bli voldtatt fordi hun terget TS. Jeg er helt med på at det kan ha begynt som play rape, men det eskalere seg til å bli voldtekt slik jeg tolker det TS skriver.

Du må snakke med dama di og beklage at du klarte å voldta henne. For det var det du gjorde hvis hun ikke ville være med på det som skjedde.

Bra for deg at slike saker blir henlagt.

Anonymkode: f58c1...369

Skrevet

Hun fikk som fortjent slik som hun oppførte seg. Du skal i hvert fall ikke krype for henne nå. Kutt henne ut og sats heller på å finne en dame som ikke er så ekstrem og passer deg bedre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...