Gå til innhold

Playrape - gone wrong....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke så synd på noen av dere - å ta side her er dumt...

Dere er en rævva match, det er helt tydelig. Hun trenger å være med en som ønsker å voldta henne, du trenger å være med ei som ikke tenner på SM.
Denne gikk over streken, men det er selvfølgelig i grenseland. Du skulle styrt deg, og hun skulle oppført seg annerledes.

Sånne situasjoner er aldri enkle å bedømme, ettersom dere på sett og vis var to om det...
Det skjedde selvfølgelig i fylla - da klarer dere begge to å være enda større i kjeften.

Du kan ikke ta ansvar for henne, bare håpe hun har lært. Og så får du sette strek asap og komme deg unna.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Hadde det vært dama hans som skrev her, hadde jeg skrevet det samme, det gjelder seff dem begge! BDSM og alkohol hører ikke sammen, det kan være livsfarlig! 

Selv om noen ber om å bli behandlet sånn som dette, trenger man aftercare etterpå, dette gjelder også begge parter. Derav "prat med henne", man må komme seg ned å landjorda og lande igjen. Og det bør man gjøre sammen. 
HAN sitter her å skriver han tror han gikk for langt, da MÅ han få pratet ut med henne, og forhåpentligvis få normalisert forholdet igjen! 

Aner ikke åssen verden du lever i, men tror du virkelig at alle som praktiserer ulike typer BDSM gjør dette klinkende edru til enhver tid? skal du sette det som "kritere" for all BDSM sex? Ja; aftercare er viktig. TS har allerede understeket (les hva han skriver gang til..?!) - at han har forsøkt å snakke med henne og ordne opp, men hun vil ikke. Ærlig talt mener jeg det er TS som trenger "aftercare" her. 

Skrevet

Det er vel kun playrape om dere begge har snakket om det og blitt enige + at dere har ett safeword.

Det høres ut som hun provoserte og ønsket at du skulle "ta henne hardere". Men med at du skriver at det gikk for langt med både hva du gjorde mot henne og fikk henne til å gjøre, og at du gjorde det i sinne syns jeg høres bekymringsfullt ut. Playrape og voldtekt er to forskjellige ting, og det høres ikke ut som du er sikker på om der var lek eller om det var voldtekt, og det kan virke som hun sliter med det samme i dag.

• Liker 2
Gjest treningspike
Skrevet
2 minutter siden, duplexx skrev:

Jeg syns ikke så synd på noen av dere - å ta side her er dumt...

Dere er en rævva match, det er helt tydelig. Hun trenger å være med en som ønsker å voldta henne, du trenger å være med ei som ikke tenner på SM.
Denne gikk over streken, men det er selvfølgelig i grenseland. Du skulle styrt deg, og hun skulle oppført seg annerledes.

Sånne situasjoner er aldri enkle å bedømme, ettersom dere på sett og vis var to om det...
Det skjedde selvfølgelig i fylla - da klarer dere begge to å være enda større i kjeften.

Du kan ikke ta ansvar for henne, bare håpe hun har lært. Og så får du sette strek asap og komme deg unna.

Hun ble jo voldtatt som ønsket og sur etterpå? Artig om hun selv kunne kommet inn i diskusjon :fnise:

Gjest treningspike
Skrevet
1 minutt siden, Elliespelli skrev:

Det er vel kun playrape om dere begge har snakket om det og blitt enige + at dere har ett safeword.

Det høres ut som hun provoserte og ønsket at du skulle "ta henne hardere". Men med at du skriver at det gikk for langt med både hva du gjorde mot henne og fikk henne til å gjøre, og at du gjorde det i sinne syns jeg høres bekymringsfullt ut. Playrape og voldtekt er to forskjellige ting, og det høres ikke ut som du er sikker på om der var lek eller om det var voldtekt, og det kan virke som hun sliter med det samme i dag.

Han skrev jo at hun hadde sagt at hun ønsket å bli "voldtatt" av ham?

Skrevet
Akkurat nå, treningspike skrev:

Hun ble jo voldtatt som ønsket og sur etterpå? Artig om hun selv kunne kommet inn i diskusjon :fnise:

Jo, men man må likevel skille på avtalt playrape med safeword gjerne, og noe som plutselig kommer uten at hun egentlig vil.
Problemet er at hun virker litt stor i kjeften og maser fælt, men det er likevel ikke gøy å bli voldtatt uten at det er avtalt.
Jeg forstår typen her, for all del, men er hun ikke forberedt så blir hun jo overrumplet...

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Aner ikke åssen verden du lever i, men tror du virkelig at alle som praktiserer ulike typer BDSM gjør dette klinkende edru til enhver tid? skal du sette det som "kritere" for all BDSM sex? Ja; aftercare er viktig. TS har allerede understeket (les hva han skriver gang til..?!) - at han har forsøkt å snakke med henne og ordne opp, men hun vil ikke. Ærlig talt mener jeg det er TS som trenger "aftercare" her. 

Du leser tydelig ikke det jeg skriver.. jeg skrev faktisk at BEGGE trengte aftercare. 
Og jeg sa heller ikke at man trenger å være klink edru, jeg sa "ikke drikk deg SÅ full" er forskjell å ta seg en øl eller 2, og å drikke seg til blackout. 

BEGGE trenger å prate, BEGGE trenger aftercare, BEGGE bør skjerpe seg med alkoholbruken spessielt om de har tenkt å drive med noe SM i fremtiden.

Dette er tydeligvis to stykk som ikke har peiling på hvor farlig dette kan være, og derfor bør få litt opplysninger om dette.. da nytter det ikke sitte å dulle med TS, bare fordi han har dårlig samvittighet nå.
BEGGE har gjort feil her, og nå går det da ut over BEGGE! Altså må man sette seg ned å prate, eveutelt følge etter henne rundt i leiligheten/huset/Whatever for å prate. Kanskje hjelper det å gjøre henne sint.. hva vet vel jeg.. 

Men jeg prater atlså ikke med damen her, jeg skriver med TS.. altså blir innleggene gjerne rettet den veien. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, treningspike skrev:

Han skrev jo at hun hadde sagt at hun ønsket å bli "voldtatt" av ham?

Hun ønsket å playrape, ikke bli voldtatt. Og det er der vi befinner oss i grenseland. TS sier han gikk over grensen, dvs det kan høres ut som dette var voldtekt, ikke playrape.

Slike situasjoner er veldig vanskelige, så jeg har ikke tenkt å si noe den ene eller andre veien. Men en ting er hva brukere på forumet tenker, en annen er hva politi og rettsalen tenker...

Anonymkode: d0a81...efc

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun ønsket å playrape, ikke bli voldtatt. Og det er der vi befinner oss i grenseland. TS sier han gikk over grensen, dvs det kan høres ut som dette var voldtekt, ikke playrape.

Slike situasjoner er veldig vanskelige, så jeg har ikke tenkt å si noe den ene eller andre veien. Men en ting er hva brukere på forumet tenker, en annen er hva politi og rettsalen tenker...

Ja jeg snakker også om playrape, derfor jeg skrev "voldtatt"

Anonymkode: 0e014...502

Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Du leser tydelig ikke det jeg skriver.. jeg skrev faktisk at BEGGE trengte aftercare. 
Og jeg sa heller ikke at man trenger å være klink edru, jeg sa "ikke drikk deg SÅ full" er forskjell å ta seg en øl eller 2, og å drikke seg til blackout. 

BEGGE trenger å prate, BEGGE trenger aftercare, BEGGE bør skjerpe seg med alkoholbruken spessielt om de har tenkt å drive med noe SM i fremtiden.

Dette er tydeligvis to stykk som ikke har peiling på hvor farlig dette kan være, og derfor bør få litt opplysninger om dette.. da nytter det ikke sitte å dulle med TS, bare fordi han har dårlig samvittighet nå.
BEGGE har gjort feil her, og nå går det da ut over BEGGE! Altså må man sette seg ned å prate, eveutelt følge etter henne rundt i leiligheten/huset/Whatever for å prate. Kanskje hjelper det å gjøre henne sint.. hva vet vel jeg.. 

Men jeg prater atlså ikke med damen her, jeg skriver med TS.. altså blir innleggene gjerne rettet den veien. 

Litt røff sex trenger vel ikke å ha noe med SM å gjøre. Alle forhold har vel i perioder litt hardere sex uten at man skal trenge å sette seg inn i regler med safewords og aftercare. Det er en helt naturlig del av et sexliv. Uansett: hun har gått og dyttet på han i 20 minutter i forkant og fornedret han. Skjønner godt at han ikke skjønner hva galt han har gjort (for det har han ikke).

Dama høres jo virkelig ut som om hun mangler noe og det er det som er det farlige her for hun kan krølle til veldig mye for han.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, kattepusen skrev:

Hadde det vært dama hans som skrev her, hadde jeg skrevet det samme, det gjelder seff dem begge! BDSM og alkohol hører ikke sammen, det kan være livsfarlig! 

Selv om noen ber om å bli behandlet sånn som dette, trenger man aftercare etterpå, dette gjelder også begge parter. Derav "prat med henne", man må komme seg ned å landjorda og lande igjen. Og det bør man gjøre sammen. 
HAN sitter her å skriver han tror han gikk for langt, da MÅ han få pratet ut med henne, og forhåpentligvis få normalisert forholdet igjen! 

Enig. Jeg setter også pris på BDSM, men dette hadde aldri vært akseptabelt for meg. Man kan aldri ta kontrollen uten at det er avtalt og det er satt grenser på forhånd, hva han kan "tvinge" eg til og hvor hardt det kan gjøres må være avklart før han tar seg til rette."after care" er dessuten key. Dersom du tror det gikk for langt, eller du tvang henne til å gjøre ting hun normalt ikke ville gjort eller tror du ikke var oppmerksom på hennes signaler siden du "blacka ut" har du en opprydningsjobb å gjøre. Du var full og du er mye sterkere enn henne og hun kan ha vært oppriktig redd, det må dere finne ut av. Til neste gang er ikke alkohol og BDSM(isære ikke for newbies) en god idé. foresår at du varter opp dagen derpå-mat og tar en oppriktig prat med henne hvor du åpent forteller hvordan du opplevde det, og lar henne fortelle hva hun føler uten at du sier "jeg gjorde bare so du ville" for da kan du låse dialogen.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Litt røff sex trenger vel ikke å ha noe med SM å gjøre. Alle forhold har vel i perioder litt hardere sex uten at man skal trenge å sette seg inn i regler med safewords og aftercare. Det er en helt naturlig del av et sexliv. Uansett: hun har gått og dyttet på han i 20 minutter i forkant og fornedret han. Skjønner godt at han ikke skjønner hva galt han har gjort (for det har han ikke).

Dama høres jo virkelig ut som om hun mangler noe og det er det som er det farlige her for hun kan krølle til veldig mye for han.

Dette var ikke snakk om litt "røff sex", hun ville drive med playrape!! Her er det superviktig å avtale grenser, safewords og ikke minst hvordan takle det sammen etterpå, om noe skulle gå galt!! 

Det må gjerne skje overaskende, men alt annet MÅ være avtalt, sånn at man kan stoppe om ting går for langt. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Dette var ikke snakk om litt "røff sex", hun ville drive med playrape!! Her er det superviktig å avtale grenser, safewords og ikke minst hvordan takle det sammen etterpå, om noe skulle gå galt!! 

Det må gjerne skje overaskende, men alt annet MÅ være avtalt, sånn at man kan stoppe om ting går for langt. 

Men han er jo bare en helt normal fyr som ikke tenner på det.Hvorfor i alle dager skal han lese seg opp på SM-reglene da?  Det hun driver med høres mer ut som bearbeiding av en vanskelig barndom. Det eneste gale han har gjort her er å rote seg bort i en litt psykisk ustabil dame.

• Liker 4
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Ok. Slik jeg leste ditt innlegg virket det veldig belærende, og du la ansvaret over på TS gjennom å skape restriksjoner for hans fremtidig alkoholkonsum og seksuelle aktiviteter. "Du kan ikke drikke så-så-mye lenger, og ha sex,  på grunnlag av denne hendelsen". - Det synes jeg er feil. BDSM er kompleks og det er ikke sånn at de som henger på Nonna og fetlife har en patent på en fasit til enhver tid. Den som trenger mest opplysning her om BDSM, er ikke TS, men dama hans.. Så jeg ville heller råde han til å vise henne litt info. Fordi basic rules er at den som blir dominert og "brukt" er ikke automatisk den "svakeste part". (Heller tvert imot..) - TS skriver selv at dama egentlig er ganske dominerende men vil at han skal overstyre. Hun er den som fremprovoserer hans adferd og oppfordrer han til å gjøre dette (betyr ikke at jeg sier TS er en robot og dermed "fri fra skyld") - men at hun har selv ytret gjentatte ganger (ut ifra hva jeg kan lese) - at han skal gjøre dette. Etterpå føler han seg ille, og skriver at han har "forsøkt å initiert samtale, men hun avviser". Ergo han har allerede forsøkt "aftercare" men er den som blir avvist. Så å si at han "må ikke drikke så mye og ha bdsm sex etterpå" synes jeg er ganske belærende. Han har faktisk forsøkt å gjøre ting riktig.. - istedenfor å belære TS om alkoholkonsum mener jeg man heller burde forklare for han at dama hans må lære mer om den makta hun faktisk utøver ovenfor han, og han må forstå at maktbalansen i slike relasjoner er kompleks, og selv om han føler at han fysisk har dominert, så er det faktisk kanskje han som psykisk har underkastet seg... 

Skrevet (endret)

Jeg håper mange leser denne tråden og skjønner hvor skummelt det faktisk kan være å gå over sine egne grenser. Hun har mishandlet deg psykisk i lang tid, så det er ikke rart at du til slutt klikket. Samtidig har du faktisk "belønnet" henne for oppførselen ved å enkelte ganger gi henne akkurat det hun ville, så hun skjønte nok ikke hvor mye det tæret på deg og hvor galt det kunne gå. 

Det er ikke usannsynlig at hun er like sint eller sintere på seg selv enn hun er på deg og at hun trenger tid på å rydde opp i tankene. Bor dere sammen, og er hun i så fall fortsatt hjemme, eller har hun dratt et annet sted?

Endret av Cathrine88
  • Liker 8
Gjest Axl Rose
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok du tar litt feil der. Ts skriver jo selv

En ting er at han kunne hevdet i etterkant at det var rollespill og han ikke skjønte at han gikk for langt, men denne innrømmelsen her gjør kanskje saken mindre tvetydig for eventuelt politi/ dommer

Tulling:fnise:

Skrevet
3 minutter siden, visp skrev:

Men han er jo bare en helt normal fyr som ikke tenner på det.Hvorfor i alle dager skal han lese seg opp på SM-reglene da?  Det hun driver med høres mer ut som bearbeiding av en vanskelig barndom. Det eneste gale han har gjort her er å rote seg bort i en litt psykisk ustabil dame.

virkelig? Du mener at sunn fornuft som "Ikke driv med playrape når du ikke har kontroll på deg selv pågrunn av for mye alkohol i kroppen" er å "lese seg opp på sm-reglene"? 
BEGGE burde brukt hue.. men igjen, det er TS som skriver her, ikke dama! Altså kan jeg kun svare ham! 

Og ikke alle som driver med BDSM er psykisk ustabile eller har vanskelig barndom bak seg. 

• Liker 3
Skrevet

Takk for alle tilbakemeldinger, har lest alle. 

Fått snakket noen minutter med dama nå før hun skulle avgårde på nattevakt og det hun presterte å si etter at jeg hadde forklart og beklager meg (igjen) var at hun ikke var sint men overrasket og at det var greit hun nå visste hva som skulle til for å få meg i mood, før hun smalt døren og dro. Jeg blir rett og slett ufattelig forbanna. Og lei meg for å være ærlig. Hun er fryktelig skadelig for meg. Kommer til å pakke tingene mine ikveld og dra til en kompis og bli der. 

Anonymkode: 8b8a9...ed0

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, kattepusen skrev:

virkelig? Du mener at sunn fornuft som "Ikke driv med playrape når du ikke har kontroll på deg selv pågrunn av for mye alkohol i kroppen" er å "lese seg opp på sm-reglene"? 
BEGGE burde brukt hue.. men igjen, det er TS som skriver her, ikke dama! Altså kan jeg kun svare ham! 

Og ikke alle som driver med BDSM er psykisk ustabile eller har vanskelig barndom bak seg. 

Om jeg har blitt tatt litt hardt av en partner har jeg aldri hatt behov for å kalle det noe som helst annet enn et sunt sexliv. Man trenger vel ikke regler for sånt. Ja, han burde brukt hodet litt da han innledet et forhold med henne. At hun virker psykisk ustabil leste jeg utifra opplysningene han kom med. Jeg koblet ikke det til BDSM i det hele tatt. Hun høres ut som en sutrete kjerring som kan lage mye problemer for han.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle tilbakemeldinger, har lest alle. 

Fått snakket noen minutter med dama nå før hun skulle avgårde på nattevakt og det hun presterte å si etter at jeg hadde forklart og beklager meg (igjen) var at hun ikke var sint men overrasket og at det var greit hun nå visste hva som skulle til for å få meg i mood, før hun smalt døren og dro. Jeg blir rett og slett ufattelig forbanna. Og lei meg for å være ærlig. Hun er fryktelig skadelig for meg. Kommer til å pakke tingene mine ikveld og dra til en kompis og bli der. 

Anonymkode: 8b8a9...ed0

Bra. :klappe: 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...