Gå til innhold

Playrape - gone wrong....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lang historie relativt kort: 

dama er av det kinky slaget og har lenge vært "oppgitt" av at jeg ikke like kinky som henne. Hun er nok egentlig noe dominant i sengen og tenner på å prate meg ned - feks du er ikke mann nok til å straffe meg skikkelig etc Etc. Ganske provoserende, noen ganger ignorerer jeg henne og andre ganger så tar jeg igjen - og det synes hun er veldig tilfredsstillende. For min del hadde et "vanlig" samleie gjort nytten, jeg er egentlig veldig tradisjonell av meg. 

For å komme til kjernen - igår var vi på fest og begge ble veldig fulle. For en gangs skyld ble hun noe aggressiv på fylla og dyttet meg fysisk flere ganger når vi gikk hjem fordi jeg aldri var mann nok til å ta henne skikkelig (underforstått playrape som er hennes store fantasi). Gåturen hjem er 20 min og dama holdt ikke kjeft om dette, og dro den enda lenger enn hun har gjort før ved å si at hun måtte ta seg en annen mann om jeg ikke kunne møte hennes behov. Vel - kort sagt - det svartnet for meg når vi kom hjem og uten å gå i for mange detaljer så fikk hun det hun ønsket seg og en del til. Jeg var veldig full og mye er blankt men jeg husker nok til å vite det gikk for langt både i forhold til hva jeg gjorde mot henne og tvang henne til å gjøre , og idag snakker hun ikke til meg. Jeg føler meg råtten, det er ikke meg å voldta noen, men hun provoserte det frem, selvom jeg hører det er en forferdelig unnskyldning. Hva tenker dere andre om hva jeg skal gjøre? Prøvd å initiere samtale og har beklager mange ganger men er umulig. 

Anonymkode: 8b8a9...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yikes, dere burde absolutt ikke være sammen. Prøv å reparer skaden om du kan, men uansett må dere holde dere laaaaangt unna hverandre

Anonymkode: d0a81...efc

• Liker 14
Skrevet

Hun høres fryktelig ustabil ut. Lukter trøbbel lang vei.

Du har ikke gjort noe galt i mine øyne iallefall.

Du bør uansett be om pent vær da hun høres ut som en som kan lage mye problemer for deg. Deretter får du fade henne ut, forsiktig.

• Liker 15
Skrevet

SM-sex i fylla uten safeword? Det er en veldig dårlig idé og er mer eller mindre en oppskrift på slike feil.

Det høres ikke ut som om dere passer helt sammen, men om dere skal fortsette burde dere virkelig begge jobbe med kommunikasjonen.

Anonymkode: c6992...c4a

• Liker 17
Skrevet

Takk for svar. Hun gjør meg til en person jeg ikke er og jeg kommrr til å gjøre det slutt, det er helt sikkert.  Men vil gjerne få orden på dette først. Ser for meg voldtektsanmeldelser og mye annet dritt. Fatter ikke at jeg lot meg provosere. 

• Liker 2
Skrevet

For meg høres det ut som du reagerer på hennes ønsker om en "seksuell agressjon" med "reell agressjon", med påfølgende utøvelse av handlingene hun har snakket om.. I mine ører en veldig dårlig kombinasjon, og jeg tror dere har behov for en skikkelig prat, og også kanskje innse at dere ikke er seksuelt kompatible og gå fra hverandre, for dette kan bli farlig.

• Liker 7
Skrevet

Aldri drikk deg så full igjen. 

Aldri driv med uavtalt playrape i fylla. (aldri driv med uavtalt play rape!!!) 

Prat med henne, drit i om hun prater tilbake, men du må sette deg ned å prate..Hold gjerne rundt henne om hun ikke løper vekk. 

• Liker 5
Skrevet

Er selv into playrape og den slags. Og når hun gjentatte ganger klager på at du ikke kan ta henne godt nok og alt det der, og i tillegg så vet du at hun liker den slags. Så kan hun virkelig ikke være sur idag. Hun fikk hva hun ønsket, så får du spørre henne igjen om hun ikke er kinky nok til å takle den slags. Og husk: hun ba om det.

Anonymkode: 0e014...502

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SM-sex i fylla uten safeword? Det er en veldig dårlig idé og er mer eller mindre en oppskrift på slike feil.

Det høres ikke ut som om dere passer helt sammen, men om dere skal fortsette burde dere virkelig begge jobbe med kommunikasjonen.

Anonymkode: c6992...c4a

Problemet er vel nettop at vi ikke klarer å kommunisere fordi vi er veldig ulike, to planeter egentlig. Vi har aldri hatt behov for å etablere et safe Word fordi jeg ikke har gått med på å "voldta" henne før, har kun gått med på midlere varianter hvor safe Word ikke har vært nødvendig. Håpløst av meg å finne ut at jeg skulle sette henne på plass i fylla. Tar virkelig selvkritikk. 

• Liker 3
Skrevet

Huff hun der dama høres ikke helt god ut..Liker hun å lage mye drama ? Da kan hun ha pyskopatiske/narsissistiske trekk...kom deg bort fra henne i tide før hun ødelegger deg..! 

Anonymkode: 3d171...051

• Liker 1
Skrevet

Mulig KG kan oppgi informasjon om deg til politiet om de oppfatter dette som lovbrudd forresten

• Liker 1
Skrevet

Prøv å snakk med henne, og ha taleopptak på telefonen hvis du prøver deg på en samtale. Seriøst. Du har ikke gjort noe galt, men  du vet aldri om hun anmelder deg, spesielt ikke hvis du gjør det slutt og hun er slightly ustabil.. greit at det ikke finnes bevis, men å gå gjennom en rettssak er ikke gøy. Sikre deg hennes uttalelser om dette.

Anonymkode: 6ce62...acd

• Liker 5
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
4 minutter siden, kattepusen skrev:

Prat med henne, drit i om hun prater tilbake, men du må sette deg ned å prate..Hold gjerne rundt henne om hun ikke løper vekk. 

Jeg synes det er feil å angripe TS med at han aldri skal "drikke seg så full igjen". Altså; om ei dame sier "ta meg hardt, ta meg hardt, du er ei pyse fordi du klarer ikke ta meg hardt" - også gjør han det hun ber om; så skal han føle seg ille etterpå og "aldri drikke så-så-mye" som om han blir gjort om til et uforutsigbart monster i fylla..? Dette har lite med hans alkoholkonsum å gjøre, og heller alt med kommunikasjon og dynamikken mellom de to. Synes forøvrig at det at han skal "holde rundt henne" og "dulle og lulle" med henne når hun har 1.) ydmyket han, 2.) bedt om dette 3.) påført han dårlig samvittighet etter han gjorde hva hun ba om - er helt sinnsykt. Hun spiller et spill her med TS: "Damned if you do, Damned if you dont". Han taper uansett! 

Skrevet

Hvis hun anmelder seg for noe hun selv ba om så er hun helt gal. Hvis du gjør det slutt og hun anmelder deg fordi hun er sur så er det jo bare å nekte, for du har jo ikke voldtatt henne. Fortell politiet helt enkelt at hun anklager deg fordi hun er bitter.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Fy faen for ei kjerring. Godt du ikke dro til henne. Det hadde sikkert jeg gjort. En mann skal ikke måtte tåle at ei kjerring kan oppføre seg som en dritt. Ingen skal tvinges til å gjøre noe de ikke vil. Var jo på en måte det hun gjorde mot deg. Slå opp. Kast henne ut! Finn deg ei skikkelig dame. Du vil få et bedre liv uten sånt søppel.

Skrevet

Og ikke bli paranoid av kommentaren om at KG anmelder deg. Slik det fremkommer her har dette vært et akseptert samleie med rollespill. 

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
11 minutter siden, kattepusen skrev:

Dette er kun kjerringa sin feil. Hun som maste, trua med utroskap om hun ikke fikk det som hun ville. Når hun fikk det som hun ville så blir hun sur. Typisk tegn på psykopat! Få henne ut ts. Fort som faen.

Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg synes det er feil å angripe TS med at han aldri skal "drikke seg så full igjen". Altså; om ei dame sier "ta meg hardt, ta meg hardt, du er ei pyse fordi du klarer ikke ta meg hardt" - også gjør han det hun ber om; så skal han føle seg ille etterpå og "aldri drikke så-så-mye" som om han blir gjort om til et uforutsigbart monster i fylla..? Dette har lite med hans alkoholkonsum å gjøre, og heller alt med kommunikasjon og dynamikken mellom de to. Synes forøvrig at det at han skal "holde rundt henne" og "dulle og lulle" med henne når hun har 1.) ydmyket han, 2.) bedt om dette 3.) påført han dårlig samvittighet etter han gjorde hva hun ba om - er helt sinnsykt. Hun spiller et spill her med TS: "Damned if you do, Damned if you dont". Han taper uansett! 

Hadde det vært dama hans som skrev her, hadde jeg skrevet det samme, det gjelder seff dem begge! BDSM og alkohol hører ikke sammen, det kan være livsfarlig! 

Selv om noen ber om å bli behandlet sånn som dette, trenger man aftercare etterpå, dette gjelder også begge parter. Derav "prat med henne", man må komme seg ned å landjorda og lande igjen. Og det bør man gjøre sammen. 
HAN sitter her å skriver han tror han gikk for langt, da MÅ han få pratet ut med henne, og forhåpentligvis få normalisert forholdet igjen! 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke bli paranoid av kommentaren om at KG anmelder deg. Slik det fremkommer her har dette vært et akseptert samleie med rollespill. 

Tror nok du tar litt feil der. Ts skriver jo selv

Sitat

Jeg var veldig full og mye er blankt men jeg husker nok til å vite det gikk for langt både i forhold til hva jeg gjorde mot henne og tvang henne til å gjøre , og idag snakker hun ikke til meg. Jeg føler meg råtten, det er ikke meg å voldta noen, men hun provoserte det frem

En ting er at han kunne hevdet i etterkant at det var rollespill og han ikke skjønte at han gikk for langt, men denne innrømmelsen her gjør kanskje saken mindre tvetydig for eventuelt politi/ dommer

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om noen hadde anmeldt noen her på grunn av dette er det sykt. Da skjønner personen virkelig ikke tegninga. Er jo ikke voldtekt at all

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...