AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Var veldig forkjøla i romjula, men det gikk over etter en stund. Likevel har jeg hatt en følelse av klump i halsen mer eller midre siden da. Noen dager kjenner jeg lite/nesten ingenting, mens andre ganger er det helt forferdelig. Oftest verst om kvelden. Gikk til legen forrige uke, som mente det var virus (gjerne 2. runde, siden jeg hadde kjent det såpass lenge). Crp og halsprøve var negativ, men var litt rød i halsen bare. Ingenting unormalt han kunne se på utsiden av halsen. Ga meg noe slimløsende (som ikke har hjulpet til nå) Det kjennes ut som halsen hovner opp på innsiden, og er skikkelig ubehagelig. Det lindrer litt med en halspastill, men kort tid etter er "klumpen" der igjen. Noen som kjenner seg igjen i dette, og kanskje har tips til hva som kan hjelpe? Og hvor lenge skal jeg vente før jeg maser på legen igjen? Anonymkode: c12f4...b5b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Spiserørsbrokk Anonymkode: 71ee8...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå