Gå til innhold

Vær ærlig! Har dere noengang følt dere lei av deres barn/ barna? Og angret på ha fått barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et veldig utrivelig spørsmål, og det vet jeg, og "ingen" vil si at de har/ har hatt dårlige følelser overfor sitt barn/ barna sine. Å ha slike følelser er skremmende, og det strider sterkt i mot å komme med slike innrømmelser.

Men altså, dere som har fått barn, har dere av og til følt at dere virkelig har fått deres eget barn/ barna opp i vrangstrupen, at dere var lei av barnet/ barna, og følt anger på at dere i det hele tatt fikk barn?

Anonymkode: 08c8d...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ungen var i trassalderen så det holdt, ALT var en kamp og jeg telte til 10 halve dagen? Oh yes... Der og dNa angret jeg... Ikke så dypt, da hun var i seng og sov var det glemt, men i kampenes hete hadde jeg sannsynligvis solgt henne til første og beste forbipasserende ;)

Nå er hun 11, og alt har vært flott i mange år. Vi kan komme tilbake til saken når hun blir tenåring, da er det mye mulig jeg får henne opp i halsen igjen ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja, men ikke på grunn av barna, men fordi jeg har vært veldig sliten og deprimert i perioder. Det går heldigvis bedre nå, og har samboer som har tatt seg godt av barna i de dårlige periodene.

Anonymkode: 2b52d...834

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Lei av dem innimellom: JA! Angret på at jeg fikk dem: NEI, såklart ikke.

Skrevet

Jeg har aldri egentlig angret på at jeg fikk barn, men at jeg ser at jeg kunne hatt det litt enklere om jeg var barnløs, ja det har jeg innsett flere ganger men det har aldri handlet om at barna var vanskelige. Kun min egen samvittighet for om jeg har gjort det som kan gjøres eller ikke på alle områder med oppdragelse, hjelp osv. Spesielt etter skilsmissen.

Anonymkode: 0c94b...eb1

Skrevet

Ja. Mest fordi de to fedrene er idiotisk og jeg egentlig ikke vil ha noe med de å gjøre. Dumme meg. Men jeg elsker være mamma 

Anonymkode: 08d32...36e

Skrevet

Aldri angret. Og det kommer jeg ikke til å gjøre heller. 

Det hender at folk gjør det, men ikke uten at det ligger noe spesiellt bak. For eksempel depresjon av en eller annen form 

Anonymkode: d787a...325

Skrevet

Har hatt slitsomme dager jeg gjerne skulle vært foruten.

Har et liv jeg ikke angrer på mht barna mine

Skrevet

vørt lei ja, men aldri angra på at jeg fikk han

Skrevet

Ja, angret på at vi fikk barn mange ganger. Aller mest det første året, og litt det andre. Men det var fordi det var beintøft og egentlig ikke gav noe særlig glede. Kun ekstrem energitapping. Nå på tredje året når søvn og sykdom og alt begynner å gå seg mer til går det mye bedre :) Jeg elsker barnet mitt over alt på jord, men fortsatt.. hadde jeg hatt alle de erfaringene jeg har nå og kunne spolt tilbake til før jeg ble gravid, så tror jeg ikke at jeg hadde gjort det på nytt.

Anonymkode: 93a8c...ca2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...