AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Jeg er i slutten av tyveårene og savner å ha en kjæreste. Savner å treffe noen som er genuint interessert i meg, og ikke bare for sex. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, begynner å tro det er noe med mitt utseende som gjør at menn ikke finner meg interessant nok, men ofte blir de tiltrukket av kroppen min. Jeg føler meg elendig pga av dette og begynnere å miste håpet om å noen gang finne meg noen. Jeg har også vurdert om jeg i fremtiden må flytte utenlands fordi norske menn ikke liker meg. Jeg er ikke opprinnelig norsk, har sør-amerikansk uteeende og bodd i Norge nesten hele livet mitt. Har vært på flere datingsider men ingen menn tar initiativ til kontakt og jeg orker ikke gjøre det hver gang heller så jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Er livredd for å bli såret igjen. Anonymkode: b6772...fb7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av tyveårene og savner å ha en kjæreste. Savner å treffe noen som er genuint interessert i meg, og ikke bare for sex. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, begynner å tro det er noe med mitt utseende som gjør at menn ikke finner meg interessant nok, men ofte blir de tiltrukket av kroppen min. Jeg føler meg elendig pga av dette og begynnere å miste håpet om å noen gang finne meg noen. Jeg har også vurdert om jeg i fremtiden må flytte utenlands fordi norske menn ikke liker meg. Jeg er ikke opprinnelig norsk, har sør-amerikansk uteeende og bodd i Norge nesten hele livet mitt. Har vært på flere datingsider men ingen menn tar initiativ til kontakt og jeg orker ikke gjøre det hver gang heller så jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Er livredd for å bli såret igjen. Anonymkode: b6772...fb7 Hvor gammel er du og hvor bor du? Jeg spør bare fordi at dette gjerne kan være en del av forklaringen. Oslo og mange studentbyer kan være vanskelige for kvinner å finne å finne menn. Ikke bli trist for at du ikke har funnet noen enda. Det er en del flere menn i Norge i ung alder, så det skal være muligheter for alle. Anonymkode: 37af4...745
krepsen33 Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Det kan hjelpe å spesifisere(For deg selv) hva du er ute etter. Deretter spør du(deg selv) hvor du finner det du søker. Så er det bare å gå å finne det Tviler på at det har noe med utseendet ditt å gjøre.
Prebs Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av tyveårene og savner å ha en kjæreste. Savner å treffe noen som er genuint interessert i meg, og ikke bare for sex. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, begynner å tro det er noe med mitt utseende som gjør at menn ikke finner meg interessant nok, men ofte blir de tiltrukket av kroppen min. Jeg føler meg elendig pga av dette og begynnere å miste håpet om å noen gang finne meg noen. Jeg har også vurdert om jeg i fremtiden må flytte utenlands fordi norske menn ikke liker meg. Jeg er ikke opprinnelig norsk, har sør-amerikansk uteeende og bodd i Norge nesten hele livet mitt. Har vært på flere datingsider men ingen menn tar initiativ til kontakt og jeg orker ikke gjøre det hver gang heller så jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Er livredd for å bli såret igjen. Anonymkode: b6772...fb7 Siste først Frøken, såret kan du bli igjen, igjen, igjen og igjen. Såret av kjærligheten, såret av nære venner, såret av å miste noen av sine nærmeste osv. Det er slik "livets skole" er!! Men du kan ikke legge deg ned av den grunn. Negativ tankesett er desverre superior til positivitet dersom du lar det være nrettopp det! Jeg tror at det er litt her problemet ligger hos deg. Tenk heller at det finnes en heldig mannskikkelse der ute som får deg en vakker dag, en du kommer til å gi hele deg til. Ikke fokuser på det negative men på det positivet som kommer i livet ditt i framtiden. Kan dra en hel del metaforere her men gode gamle "Du er din egen lykke smed" er jo det mye sant i. "Smil til livet og livet smiler tilbake" er et ordtak jeg lever etter fullt og helt. Husk at vi ALLE har vårt så du er ikke alene. Livskavliteten din avhenger i om du ser dette og snur det til positivitet. Kjæreste får du, bare ikke fokuser så mye på det. Spør du eldre mennesker om hva de angrer på i livet så er det en ting som vektlegges mye mer enn feks det å ha reist mer...Nemlig at de "bekymret" seg så mye for det som de senere ser er bagateller. Dette bør du ta noe lærdom av:-) Lykke til skal du ha med videre ivertfall...
Peter007 Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av tyveårene og savner å ha en kjæreste. Savner å treffe noen som er genuint interessert i meg, og ikke bare for sex. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, begynner å tro det er noe med mitt utseende som gjør at menn ikke finner meg interessant nok, men ofte blir de tiltrukket av kroppen min. Jeg føler meg elendig pga av dette og begynnere å miste håpet om å noen gang finne meg noen. Jeg har også vurdert om jeg i fremtiden må flytte utenlands fordi norske menn ikke liker meg. Jeg er ikke opprinnelig norsk, har sør-amerikansk uteeende og bodd i Norge nesten hele livet mitt. Har vært på flere datingsider men ingen menn tar initiativ til kontakt og jeg orker ikke gjøre det hver gang heller så jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Er livredd for å bli såret igjen. Anonymkode: b6772...fb7 Hei, jeg vet ikke hvordan har fremstilt deg selv i din profil. Du må få frem du er norsk selv om ditt utseende er sydlandsk. At du vil fortsette og bo i Norge. At du har norsk kultur. Hvis ikke er du igrunnen ikke brukende til annet enn sex. En norsk fornuftig mann som ønsker en partner for fremtiden søker ei trygg kvinne som vil "være norsk", og holde seg i nærheten om det skulle bli et samlivsbrudd (nesten 50% som opplever) hvis de har felles barn. At du er i jobb og har en hvis utdanning må du også få frem. Utenlandske kvinner taper norske fornuftige menn pga.frykten for at de skal rømme landet med barn, at de ikke har jobb og de selv ender med forsørgelse og store barnebidrag i ettertid. De fleste menn ønsker ei kvinne som også er i jobb under forholdet og, kan bidra her til familiens økonomi.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 3 timer siden, Peter007 skrev: Hei, jeg vet ikke hvordan har fremstilt deg selv i din profil. Du må få frem du er norsk selv om ditt utseende er sydlandsk. At du vil fortsette og bo i Norge. At du har norsk kultur. Hvis ikke er du igrunnen ikke brukende til annet enn sex. En norsk fornuftig mann som ønsker en partner for fremtiden søker ei trygg kvinne som vil "være norsk", og holde seg i nærheten om det skulle bli et samlivsbrudd (nesten 50% som opplever) hvis de har felles barn. At du er i jobb og har en hvis utdanning må du også få frem. Utenlandske kvinner taper norske fornuftige menn pga.frykten for at de skal rømme landet med barn, at de ikke har jobb og de selv ender med forsørgelse og store barnebidrag i ettertid. De fleste menn ønsker ei kvinne som også er i jobb under forholdet og, kan bidra her til familiens økonomi. Du er virkelig en rar fyr, hvor lav IQ har du egentlig? Selvsagt mener ingen fornuftige menn at noen kvinner er kun til bruk for sex, uansett hvem de er. Jeg håper i alle fall at en stor majoritet av norske menn er enige (som også jeg er). Det er heller ikke slik at 50% av personer opplever skilsmisser, dette tallet er veldig inflatert på grunn av alle som skiller seg flere ganger. Av nygifte som inngikk ekteskap mellom 2002-2004 har 18% blitt skilt. Så om enkelte velger bort slike kvinner som TS fordi de er redde for at de reiser, så har det i alle fall ikke en god kjenskap til virkelig statistikk. Anonymkode: 37af4...745
Peter007 Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er virkelig en rar fyr, hvor lav IQ har du egentlig? Selvsagt mener ingen fornuftige menn at noen kvinner er kun til bruk for sex, uansett hvem de er. Jeg håper i alle fall at en stor majoritet av norske menn er enige (som også jeg er). Det er heller ikke slik at 50% av personer opplever skilsmisser, dette tallet er veldig inflatert på grunn av alle som skiller seg flere ganger. Av nygifte som inngikk ekteskap mellom 2002-2004 har 18% blitt skilt. Så om enkelte velger bort slike kvinner som TS fordi de er redde for at de reiser, så har det i alle fall ikke en god kjenskap til virkelig statistikk. Anonymkode: 37af4...745 Rar og lav IQ, ikke vet jeg hva du bygger det på. Men fakta fra statisksentralbyrå som har de offisielle tallene sier 46,2 % separasjoner 2015. Det er en oppfatning at samboere har en litt høyere andel samlivsbrudd. At du setter frempåstander fra 2002-2004 forteller da mye om din IQ. En andel på over 46% skilsmisser må sies og være nærmere 50%. På samboere er det ikke noe offisiell statistikk på samme måte, men det antas være noe høyere. https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/ekteskap/aar-detaljerte-tal/2016-06-16?fane=tabell&sort=nummer&tabell=267117 Du skjønner at en norsk 30 åring som leser lenken under blir skeptisk til utenlandske kvinner. Poenget mitt var å få TS. til fremstå mest mulig norsk for ufarliggjøre sitt sydlandske utseende. Det er for å hjelpe TS. til å selv se hvordan noen tenker på utenlandske kvinner som vil stifte familie med norske menn. Jeg ser at du er en superfeminist som er ute etter og sverte innlegg fra meg. http://www.tv2.no/a/8247528/ http://www.vg.no/nyheter/meninger/kvinneimport/a/238259/ Enten blir mannen lurt eller så er det kvinneimport og utnytting av utenlandske kvinner. Dette kan fort bli en oppfatning som er utbredt. Blant visse miljøer er det negative holdninger til menn som har forhold til utenlandske kvinner. Slik menn blir sett på som tapere ovs. Dette stempelet er ikke noe norske menn ønsker. Anonymkode: 37af4...745 virker ha mangelfull kunnskap om temaet. Du bør derfor være litt ydmyk i din kritikk av andres innlegg. Endret 30. januar 2017 av Peter007
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er virkelig en rar fyr, hvor lav IQ har du egentlig? Selvsagt mener ingen fornuftige menn at noen kvinner er kun til bruk for sex, uansett hvem de er. Jeg håper i alle fall at en stor majoritet av norske menn er enige (som også jeg er). Det er heller ikke slik at 50% av personer opplever skilsmisser, dette tallet er veldig inflatert på grunn av alle som skiller seg flere ganger. Av nygifte som inngikk ekteskap mellom 2002-2004 har 18% blitt skilt. Så om enkelte velger bort slike kvinner som TS fordi de er redde for at de reiser, så har det i alle fall ikke en god kjenskap til virkelig statistikk. Anonymkode: 37af4...745 De duger for det meste til sex, og så har de noen andre goder som kanskje kan være nyttige. Emosjonell støtte, gode råd, forståelse og god humor/god stemning får man fra kompiser. Gode råd om hvordan løse ting får man fra kompiser. Om kvinner var en egen rase, så hadde de dødd ut for lenge siden, om det ikke var for at menn vil ha sex med de. Kvinner har essensielt ikke noe annen funksjon i et parforhold, utover å ha sex med mannen sin. Og å bruke ham for selvrealisering av seg selv. Anonymkode: 94484...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, Peter007 skrev: *Slettet* Anonymkode: 37af4...745 virker ha mangelfull kunnskap om temaet. Du bør derfor være litt ydmyk i din kritikk av andres innlegg. Poenget mitt er at dersom du ser på førstegangsgifte, så skiller mye færre seg, kanskje ned mot 20%. Det er de som skiller seg flere ganger som gjør statistikken så høy. Så ikke mer enn 20% av personer vil oppleve en skilsmisse, de som først gjør det, gjør det ofte flere ganger. Det øker skilsmissestatistikken til 50% av alle ekteskap, men i realiteten er andelen som opplever det mye lavere. Når det gjelder feminisme, er jeg direkte det motsatte (antifeminist) og jeg er som skrevet en mann. Likevel mener jeg at ingen kvinner er kun til bruk for sex. Det er mulig å være snill mot kvinner selv om du ikke er feminist vel! Det er for min del galskap å mene noe annet. Anonymkode: 37af4...745
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De duger for det meste til sex, og så har de noen andre goder som kanskje kan være nyttige. Emosjonell støtte, gode råd, forståelse og god humor/god stemning får man fra kompiser. Gode råd om hvordan løse ting får man fra kompiser. Om kvinner var en egen rase, så hadde de dødd ut for lenge siden, om det ikke var for at menn vil ha sex med de. Kvinner har essensielt ikke noe annen funksjon i et parforhold, utover å ha sex med mannen sin. Og å bruke ham for selvrealisering av seg selv. Anonymkode: 94484...1cc Menn i samliv får høyere lønn, bedre helse og mye annet. Så du har rett, kvinner er til bruk for hundre ganger flere ting enn sex. Det er faktisk få andre ting som er til mer hjelp for en mann enn å være gift. Menn trenger feminint nærvær for å fungere optimalt selv i dag. Anonymkode: 37af4...745
krepsen33 Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 12 timer siden, Peter007 skrev: Hei, jeg vet ikke hvordan har fremstilt deg selv i din profil. Du må få frem du er norsk selv om ditt utseende er sydlandsk. At du vil fortsette og bo i Norge. At du har norsk kultur. Hvis ikke er du igrunnen ikke brukende til annet enn sex. En norsk fornuftig mann som ønsker en partner for fremtiden søker ei trygg kvinne som vil "være norsk", og holde seg i nærheten om det skulle bli et samlivsbrudd (nesten 50% som opplever) hvis de har felles barn. At du er i jobb og har en hvis utdanning må du også få frem. Utenlandske kvinner taper norske fornuftige menn pga.frykten for at de skal rømme landet med barn, at de ikke har jobb og de selv ender med forsørgelse og store barnebidrag i ettertid. De fleste menn ønsker ei kvinne som også er i jobb under forholdet og, kan bidra her til familiens økonomi. Hahaahahaha jeg tror du lever i ei "filter boble" lille venn. Det er så mye galt i det du skriver at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå