AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Har noen av dere erfaring med hjemmebleking? Eventuelt depend blondering? er så utrolig dyrt å stripe håret lysere hos frisøren, vurderer å heller bleke og da gjøre det hjemme selv. Anonymkode: ee192...f7f
Kinno Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Mener du helbleking eller striper? Jeg har stripet håret mitt selv i mange år, mye billigere og like bra. Har brukt den fra H&M men nå venter de på nytt produkt så jeg har brukt Depend de siste gangene, ett fett egentlig. Jeg er blond/ mellomblond naturlig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 5 minutter siden, Kinno skrev: Mener du helbleking eller striper? Jeg har stripet håret mitt selv i mange år, mye billigere og like bra. Har brukt den fra H&M men nå venter de på nytt produkt så jeg har brukt Depend de siste gangene, ett fett egentlig. Jeg er blond/ mellomblond naturlig. Tenkte egentlig å begynne å helbleike i stedet for å stripe, synes ikke det blir så lyst som jeg vil ha det når jeg drar til frisøren. Så det blir like bra når du gjør det selv som hos frisøren sier du? Føler de alltid fraråder å prøve seg på slikt hjemme. Har du prøvd å bleke det, eller har du bare stripet håret selv? Er åpen for begge deler egentlig. Anonymkode: ee192...f7f
Kinno Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Jeg prøvde helbleking en gang for mange år siden. Da satt jeg nok ikke lenge nok for det ble for gult. Etter det har jeg bare stripet. Synes det blir mer liv i håret da men det er min smak da..Du kan lage masse striper hjemme også, mitt har blitt veldig lyst av det. Har du langt hår så kjøper du to pakker. Joda frisørene fraråder jo å farge og stripe hjemme men folk gjør det jo allikevel. Det er sikkert andre som bleker her som kan gi bedre tips til akkurat det.
j23 Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Striper med stripepakkene fra Depend eller hva de heter. Selges på Vita blant annet. Blå pakker med hette i og heter noe med Slingor (striper). Funker som bare det. Blir ikke alltid bedre hos frisør nei!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Bruk blekingen fra depend, men pass på, plutselig har du bleket bort deler av håret Anonymkode: c81d4...28b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har både helbleket og striper nå håret med Poly Blond m1. Blir ikke gult, og selv om det kanskje hadde blitt jevnere striper hos frisør sparer jeg utrolig mye penger da jeg gjør dette hver 3 mnd. Gått fra ganske mørkeblond til lysblond nå, og får høre at det ikke ser hjemmefarga ut Bare husk at du IKKE må ta det ut før du skal, da blir det en heslig farge. Anonymkode: da8a7...cb2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Anbefaler L'Oréal preference 10.21 eller 10.1. Da slipper du gult hår. Blir veldig bra på mitt hår ihvertfall Anonymkode: ae8d5...bb2
j23 Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 På 2.2.2017 den 14.05, AnonymBruker skrev: Anbefaler L'Oréal preference 10.21 eller 10.1. Da slipper du gult hår. Blir veldig bra på mitt hår ihvertfall Anonymkode: ae8d5...bb2 Er det helfarging eller striping av deler av håret?:)
Blod Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Depend er bra, blir skikkelig lyst! Men hjemmebleking ødelegger håret, så anbefales jo helst å gjøre det hos frisør. Mitt hår ble ekstremt slitt, og det tok 2 år etter at jeg sluttet å bleke det hjemme før det begynte å vokse i lengden.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 38 minutter siden, j23 skrev: Er det helfarging eller striping av deler av håret?:) Helfarging. Men synes ikke det blir "flat" farge likevel av denne sånn det kan bli med mange andre helbleikinger. Mulig du kan bruke den til striper, men det har jeg ikke prøvd så aner ikke hvordan det blir. Hvis du heller vil bleike striper anbefaler jeg at du bruker hette ihvertfall, det er ihvertfall det jeg har fått best resultater med. Anonymkode: ae8d5...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå