Gå til innhold

Sæd i kjeden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så dette er nok et dumt spørsmål men jeg spør allikevel. Når dere har samleie og han kommer inni deg, hva gjør du etterpå? 

Jeg hørte på tussvik og tønne at Lisa kan gå i flere dager å kjenne at det renner ut... så her er det nok litt forskjell på mengde.

Man skal jo alltid prøve å presse ut en dråpe urin etter samleie da vil jo også noe av sæden renne ut.. men ikke alltid alt. 

Finnes d noen triks/knep eller vanlige rutiner jeg ikke har fått med meg? 

Anonymkode: 95553...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar håndkle under, lar det renne litt, så går jeg i dusjen og vasker meg kjapt. Det er ikke like sjarmerende som de viser i Hollywood-filmer, det er nå sikkert..! 

Anonymkode: fab24...00c

Skrevet

Holder og går på do, sitter litt der og tisser, så dusjer som regel jeg og kjæresten sammen.

Anonymkode: 74804...e38

Skrevet

Går på do og tisser litt og presser ut det meste. Putter en tampong i i 10 minutters tid som suger opp resten.

Anonymkode: 7a9ab...7cd

Skrevet

Jeg trodde denne lå feil og skulle under språkforumet...

Anonymkode: 76ae1...21f

• Liker 14
Skrevet

Om man sliter veldig med dette så kan man vel putte inn en tampong. Heller det enn å la det renne ut i dagesvis.

Anonymkode: 70e82...180

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Sæd i kjeden gir sikkert utruleg god gli. Pass på å ikkje få det på bremseskivene!

Forresten så heiter det kjedet. 

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet
1 time siden, Stjerner og planeter skrev:

Sæd i kjeden gir sikkert utruleg god gli. Pass på å ikkje få det på bremseskivene!

Oioioioioi!, nå var du morsom!

Anonymkode: 21a74...4d1

Skrevet

Sæd i skjeden løser jeg ved å ta hånden under rett under sex, slik at det som renner ut mens jeg går til badet kommer i hånden min. Så setter jeg meg på do og "trykker" det ut mens jeg tisser. Evt tar en kjapp skylling i dusjen, tar gjerne en finger oppi for å få det ut da. Jeg får lett soppinfeksjon og uvi, så for meg er det viktig å få ut sæden så mye som mulig før jeg legger meg til å sove. 

Anonymkode: ac884...7f2

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oioioioioi!, nå var du morsom!

Anonymkode: 21a74...4d1

Tusen takk!

Skrevet
2 timer siden, Stjerner og planeter skrev:

😁😂

• Liker 1
Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dette er nok et dumt spørsmål men jeg spør allikevel. Når dere har samleie og han kommer inni deg, hva gjør du etterpå? 

Jeg hørte på tussvik og tønne at Lisa kan gå i flere dager å kjenne at det renner ut... så her er det nok litt forskjell på mengde.

Man skal jo alltid prøve å presse ut en dråpe urin etter samleie da vil jo også noe av sæden renne ut.. men ikke alltid alt. 

Finnes d noen triks/knep eller vanlige rutiner jeg ikke har fått med meg? 

Anonymkode: 95553...49d

Det er vel tull at det tar så mange dager å få det til å renne ut igjen?? :P uansett hvor mye det kommer inni, hvorfor tar det liksom så langt tid?

Skrevet
45 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Det er vel tull at det tar så mange dager å få det til å renne ut igjen?? :P uansett hvor mye det kommer inni, hvorfor tar det liksom så langt tid?

For meg kan det renne i noen dager etter, det har nok sikkert noe med at sæden skal ganske langt inn i skjeden for at det skal bli barn. Livmora ligger jo ikke så langt ned heller akkurat😅

Jeg har ikke fasit på det altså, men kom bare til å tenke på det

Anonymkode: d850c...7a5

Skrevet
1 time siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Jeg merker sjelden mer enn en dag etterpå. Men kan kjenne at det er litt blandet med den vanlige utfloden på lukta i opptil to døgn. Sammenlign litt med når vi har mensen, kroppen slutter å blø 1-3 døgn før blodet slutter å komme. :) De fleste har noen døgn helt på slutten med brunaktig utflod, det er jo blodrestene. 

Skrevet

Jeg som trodde at mestedelen av sæden forble inni ...

Anonymkode: 15918...b13

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som trodde at mestedelen av sæden forble inni ...

Anonymkode: 15918...b13

For så å ....? Fordufte? Fordampe? bli suget opp av svampelegemer?

Anonymkode: b6800...737

• Liker 2
Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg kan det renne i noen dager etter, det har nok sikkert noe med at sæden skal ganske langt inn i skjeden for at det skal bli barn. Livmora ligger jo ikke så langt ned heller akkurat😅

Jeg har ikke fasit på det altså, men kom bare til å tenke på det

Anonymkode: d850c...7a5

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker sjelden mer enn en dag etterpå. Men kan kjenne at det er litt blandet med den vanlige utfloden på lukta i opptil to døgn. Sammenlign litt med når vi har mensen, kroppen slutter å blø 1-3 døgn før blodet slutter å komme. :) De fleste har noen døgn helt på slutten med brunaktig utflod, det er jo blodrestene. 

Okei, takk for svar begge to :)

Jeg tenkte at det var vel ikke så langt oppi den kunne komme og siden den renner vel ned igjen med en gang, så hørtes det bare så rart ut hvis det kunne ta flere dager liksom.

også visste jeg ikke at sæd hadde sin egen lukt, eller hvor langt oppe livmoren ligger. :) 

Skrevet
5 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Okei, takk for svar begge to :)

Jeg tenkte at det var vel ikke så langt oppi den kunne komme og siden den renner vel ned igjen med en gang, så hørtes det bare så rart ut hvis det kunne ta flere dager liksom.

også visste jeg ikke at sæd hadde sin egen lukt, eller hvor langt oppe livmoren ligger. :) 

...og den lukter sterkere hos noen enn hos andre. Noen ganger blir jeg direkte kvalm av sædlukten. Jeg reagerer spontant med å brekke meg litt. Det er ikke alltid så lett å skjule heller ;) 

Anonymkode: b6800...737

Skrevet

Sitter på do mens samboer vasker seg. Tørker meg og vasker meg. Så får det som er igjen komme ut neste gang jeg er på do. Er det sånn at jeg skal noe sted rett etter tar jeg selvsagt en dusj, ellers har vi våtservietter for underlivet.

Skrevet

Kjeden:dry:

Anonymkode: 372c3...b91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...