AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Så akkuratt dette bildet på facebook, uten og ane hva slags rase det er, så er den jo kjempesøt. Noen som aner hva det er og om den vil trives her i Norge? Er slike hunder utsatt for spesielle sykdommer? Anonymkode: d3083...3d1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Det der er en blanding. Anonymkode: 96ebf...b03 1
Kragebein Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Det ser ut som en blanding av Golden Retriever og Corgi. 1
Million Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Det der ser ut som en blanding av golden retriever og en kortbeint rase. Enten basset eller dachs. Merkeligere blandinger HAR forekommet :- ) Det som er 100% sikkert, er at den hunden på bildet ikke er en renraset hund. Det eksisterer ikke noen rase som ser sånn ut. Endret 29. januar 2017 av Million 1
Serana Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Golden retriever med dvergvekst? Eller blanding av golden retriever og corgi/basset? Tror nok ikke det er en egen rase i hvert fall, så du vil ikke finne den mange steder. Det er noe rart med frambeina syns jeg.. Endret 29. januar 2017 av Serana 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Den er ikke søt. Den er feit og har alt for korte bein for den lange ryggen. Jeg vil, utifra å se på eksteriøret, anta at denne hunden sliter med smerter i både rygg og bein. Hvorfor skal folk på død og liv synes missfostre er søte? Samme med at folk synes bulldog'er og CKCS er søte. Nei det er ikke søtt å se på dyr med smerter. Anonymkode: f28fa...ea6 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Jeg synes at den så kjempesøt ut og litt morsom, hvis jeg får bruke det siste ordet der, men hvis folk mener at hunden vil lide av diverse sykdommer hele sitt liv, så kommer jeg ikke til og lete noe mer etter den. Jeg synes den bare så så fornøyd ut med tilværelsen. Anonymkode: d3083...3d1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så akkuratt dette bildet på facebook, uten og ane hva slags rase det er, så er den jo kjempesøt. Noen som aner hva det er og om den vil trives her i Norge? Er slike hunder utsatt for spesielle sykdommer? Anonymkode: d3083...3d1 Anonymkode: f15f0...64d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 Nei den ser ikke fornøyd ut den er jo veldig overvektig. Det alene gir den garantert helseplager. Og det er noe alvorlig galt med frembenet. Knokkelen er unormalt stor. Antagelig artrose og det gjør vondt. Men om du ser nøye på den har den veldig Golden Retriver-ansikt. Du får heller finne en sunn og frisk goldenlinje og vente på valper derfra og passe på å holde den sunn og sterk og ikke la den bli overvektig. Anonymkode: f28fa...ea6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå