OPIgirl Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Som tittelen på innlegget sier. Noen som kan hjelpe med navn på låt og artist/gruppe?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Kan du legge ut en lenke så vi får høre? Jeg har ikke tv, men jeg har peiling på musikk. Anonymkode: 1d75e...7aa
OPIgirl Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2017 På Thursday, February 02, 2017 den 1.37, AnonymBruker skrev: Kan du legge ut en lenke så vi får høre? Jeg har ikke tv, men jeg har peiling på musikk. Anonymkode: 1d75e...7aa Har ingen lenke dessverre.
Million Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 (endret) Ta mobilen din og last ned appen "Shazam". Sitt klar før neste aktuelle tv-sending. Når melodien kommer, står du parat ved tv'ns høytaler og holder Shazam påslått foran den. I løpet av et par-tre sekunder har appen funnet navn på låten og hvem som spiller den. Det kommer opp på skjermen på mobilen. Har hatt appen i flere år, og den feiler aldri :- ) Men du må stå ganske tett opptil høyttaleren med den for at den skal klare å fange opp melodien skikkelig. Du kan altså ikke sitte i sofaen og bare holde mobilen i hånda der. Du må bort til tv'n. PS! Er det denne du mener? Endret 4. februar 2017 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå