Gå til innhold

Hvor høy var din siste strømregning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lever på 75 kvm og siste strømregning var på ca 1600 hvor 650 var strøm og 950 var nettleie. Vi er 2 personer og utover å skru av alt lys på natten så gjør vi ingen spesielle tiltak for å spare strøm.

Litt spent på hvordan vi ligger an i strømforbruket i forhold til dere andre:)

Anonymkode: 9f40e...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er to personer i en leilighet på 84 kvm og siste strømregning var på ca 1300. 470 for strøm og 850 for nettleie.

• Liker 1
Skrevet

Jøss, nå skjønner jeg at jeg betaler ganske mye i strøm. Ligger på 1600kr nå, og fyrer også med ved. Leier et stort uisoliert hus alene...

Anonymkode: 57025...d41

Skrevet

Sist regning var på 2500, vi er 3 personer, og bor på 120 m2. Hjelper vel ikke, at det bor en tenåring her, som tar 2 lange dusjer hver dag, og vasker klær som en superhelt, har på lys overalt.

Anonymkode: a5a97...f53

Skrevet

To personer, 100 m2

1100 i nettleie og 350 i strøm....

Anonymkode: 30936...5bd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sist regning var på 2500, vi er 3 personer, og bor på 120 m2. Hjelper vel ikke, at det bor en tenåring her, som tar 2 lange dusjer hver dag, og vasker klær som en superhelt, har på lys overalt.

Da går nok strømregningen bektraktelig ned når h*n flytter ut :fnise:

2 lange dusjer daglig høres voldsomt ut, men hvertfall godt at h*n vasker klærne sine selv da i det minste. Det er mange (både tenåringer og mannfolk:P) som bare legger skittentøyet i kurven og venter på at det på magisk vis skal forsvinne.

Anonymkode: 9f40e...d78

Skrevet

Jeg betaler omtrent like mye i nettleie som strømforbruket har vært. Men det beror på at inn på huset er det 1-fas og 42A hovedsikring. Trenger ikke så store inntaket når huset varmes med bio ;) Betalte 558 for desember :) 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...har på lys overalt.

Spiller antagelig svært liten rolle i den store sammenhengen.  Så akkurat det er det ikke stor grunn å krangle om (om det er tilfellet da).

Skrevet

Bor på lite småbruk, strømregning på 6500,-  for to mnd :( 3200 i nettleie. Fikk helt sjokk..

Anonymkode: 4fdc8...323

Skrevet

Leilighet i 2 etasje. ca 60 kvadrat. 2 personer som bor her, og vi skrur av lys i rommene vi ikke oppholder oss i. Siste regning var på 3698 kr :ohmy:

Anonymkode: e4f96...783

Skrevet

Over 5000 kr for september og oktober!!!! :frkk: Det er strlm og nettleie

Skrevet

1300 inkl nettleie betalte jeg denne mnd. Vi er to personer (1 voksen + 1 lite barn) som bor på ca 60 kvm. Dårlig isolert.

Skrevet

Desember 1800kr strøm/nettleie. 59kvm leilighet (gammel bygård) og bor alene. Har det ikke varmt inne, og var til og med bortreist en av ukene. 

Synes regningen min var vanvittig høy. 

Anonymkode: 2df88...82b

Skrevet

3000 forrige måned (husker ikke fordeling på nettleie/strøm). To voksne, to tenåringer (laaaange dusjer og mye klesvask). 

Vi har forholdsvis nytt hus (tek 10) på 260 m2. I tillegg til 2 garasjer hvor det brukes littegranne strøm.

Vi har nattsenking, ellers godt og varmt. Fyrer noen ganger med ved, men da må vi skru ned varmen for å holde ut...

Skrevet

1200kr. 2 personer på 100kvm

Skrevet

2865. Strøm og nettleie fordelt på 5 personer (kollektiv). 

Skrevet

356 kr inkl nettleie. Aldri vært over 500 kr hos meg, men jeg bor i borettslag da. 60 kvm, 1 etasje.

Skrevet

128kvm 2400 i strøm/nettleie. Tenker at gulvvarme trekker mye hos oss, begge dusjer hver dag, men relativt korte dusjer. Oppvaskmaskin går daglig (1-2), LED pærer, et står på om natten. Virker ikke som at peisen varmer så mye, men fyrer for det om. 

Skrevet

2700 kr. Bor i sogn og fjordane og må betale ekstra for å føre strøm til ubrukelige øntlendinger. Har leilighet på 77 kvm.

Anonymkode: ef33d...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...