Gå til innhold

Hva er veldig rolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvis du får beskjed av en du liker om at han vil ta det veldig rolig, hvor lang tid er det innafor at det går mellom hver gang man hører noe fra personen? Og hva er egentlig veldig rolig? 
Vi har kontakt ca en gang i uka, synes det virker ganske lite? Vi treffes nok enda litt sjeldnere.. 

Når jeg spør han om hva han vil, så sier han at han synes vi har det fint sammen, men vil ta det veldig rolig.. 

Jeg har jo barn, så har ikke tid til å møte han hver dag, men en melding i ny og ne hadde jo vært hyggelig ;p 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rolig er jo ikke det samme som ingen kontakt.  Jeg hadde ikke godtatt en melding i uken for å si det sånn,  da antar jeg at de simpelthen ikke er interessert. 

• Liker 1
Skrevet

Er det jeg også har tenkt, men når jeg har prøvd å si noe, så sier han at han er interessert.. 

Skrevet

Kanskje det ligger i historien hans? Kjenner du den? Og hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 30967...2a1

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig spesielt ut å si noe slikt, ja nesten frekt. Tror nok denne personen ikke er å spare på. Du fortjener noe som respekterer deg.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner han ikke sånn veldig godt akkurat, men har jo vært betatt av fyren snart 10 år. Vi er 22 begge to.. 

han har vel ikke hatt kjæreste siden ungdomsskolen, hva han ellers har gjort er jeg ikke sikker på

Skrevet

Han er interessert i å holde deg varm, that's it. Jeg sier ikke at det er galt å ha pulevenner, men det høres ut som det ikke er det du ønsker ut av denne relasjonen, så da er jo det like greit å kutte ham ut først som sist.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke pulevenn jeg er ute etter nei og det har jeg vel egentlig gitt beskjed om flere ganger..

jeg sender han en melding jeg

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Da hadde jeg bare slappet av og tatt det veldig rolig. :fnise: Når jeg hørte fra personen hadde det vært greit, når jeg ikke hørte noe hadde det vært greit. Så er det bare å se hva som skjer. Jeg hadde i hvert fall ikke etablert en forventning om minimum kontaktmengde. Det er jo det motsatte av å ta det rolig. 

Endret av Overrasket
Skrevet

Hehehe, ja du har jo et poeng, men når skal ting ta seg opp da?😂 Har jo allerede gått 3 mnd.. han var mer tilgjengelig i starten riktignok og det var nesten så jeg trodde vi var på vei inn i et forhold, men da ble det plutselig mindre kontakt..  

han sa at jeg kunne fortelle at jeg traff han til faren til barnet mitt hvis jeg ville også og han er ikke akkurat fan av han jeg treffer og har tidligere kommet med en del trusler, nettopp fordi jeg har vært betatt av han hele veien..  

men du mener at jeg bare bør la han være å se når han tar kontakt? 😊

11 minutter siden, Overrasket skrev:

Da hadde jeg bare slappet av og tatt det veldig rolig. :fnise: Når jeg hørte fra personen hadde det vært greit, når jeg ikke hørte noe hadde det vært greit. Så er det bare å se hva som skjer. Jeg hadde i hvert fall ikke etablert en forventning om minimum kontaktmengde. Det er jo det motsatte av å ta det rolig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...