Gå til innhold

romantisk middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du til noen `perler` for en romantisk middag? Jeg leste en artikkel i dag om romantiske restauranter, men jeg føler at det er det samme stedene som blir gjentatt for hvert år. 

Anonymkode: 50687...4b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hjemmerestauranten" er en herlig perle for romantisk middag! :) Ekstra innsats med fine servietter, lys og blomster gjør gjerne susen, og da gjør det ikke noe om matretten ikke er av den mest avanserte sorten. Å invitere eller bli invitert til romantisk middag hjemme, er noe av det romantiske jeg vet om, fordi det ligger så mye kjærlighet bak alle gjøremål i forberedelsene. :)

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Lykkehjerte skrev:

"Hjemmerestauranten" er en herlig perle for romantisk middag! :) Ekstra innsats med fine servietter, lys og blomster gjør gjerne susen, og da gjør det ikke noe om matretten ikke er av den mest avanserte sorten. Å invitere eller bli invitert til romantisk middag hjemme, er noe av det romantiske jeg vet om, fordi det ligger så mye kjærlighet bak alle gjøremål i forberedelsene. :)

Absolut! Likevel er det noe med stemningen som skapes når man skal ut å spise og jeg føler at jeg ennå ikke har funnet det stedet som er koselig og romantisk, og hele pakken :fnise:

Anonymkode: 50687...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...