AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Kjenner du til noen `perler` for en romantisk middag? Jeg leste en artikkel i dag om romantiske restauranter, men jeg føler at det er det samme stedene som blir gjentatt for hvert år. Anonymkode: 50687...4b4 1
Lykkehjerte Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 "Hjemmerestauranten" er en herlig perle for romantisk middag! Ekstra innsats med fine servietter, lys og blomster gjør gjerne susen, og da gjør det ikke noe om matretten ikke er av den mest avanserte sorten. Å invitere eller bli invitert til romantisk middag hjemme, er noe av det romantiske jeg vet om, fordi det ligger så mye kjærlighet bak alle gjøremål i forberedelsene. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 4 timer siden, Lykkehjerte skrev: "Hjemmerestauranten" er en herlig perle for romantisk middag! Ekstra innsats med fine servietter, lys og blomster gjør gjerne susen, og da gjør det ikke noe om matretten ikke er av den mest avanserte sorten. Å invitere eller bli invitert til romantisk middag hjemme, er noe av det romantiske jeg vet om, fordi det ligger så mye kjærlighet bak alle gjøremål i forberedelsene. Absolut! Likevel er det noe med stemningen som skapes når man skal ut å spise og jeg føler at jeg ennå ikke har funnet det stedet som er koselig og romantisk, og hele pakken Anonymkode: 50687...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå