Kristerharlem Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hei! Jeg håpte at det var noen blant dere som tidligere har hatt tverrfaglig eksamen i ambulanse, og kunne vært så grei å gitt meg noe hjelp... Jeg skal ta tverrfaglig eksamen i ambulansefaget nå til våren, men tar dette som privatist. Jeg lurer egentlig på hvilke caser og oppgaver dere fikk på tverrfaglig eksamen, slik at jeg ca. vet hvor nivået ligger. Synes du at dette var en "vanskelig" eksamen, eller er den overkommelig? Tusen takk for all hjelp!
pippippen Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Hei😊. Jeg tok tverrfaglig eksamen i ambulansefaget for ca 10 år siden, også som privatist. Det er sannsynligvis enklere å få et godt eksamensresultat hvis man går på en skole og får undervisning. Går man på skole, jobber man også en god del med å løse gamle eksamensoppgaver. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en videregående skole som har linjen og spørre om de kan hjelpe deg med å få tak i gamle eksamensoppgaver. Da kan du få et bilde av hva som venter deg. Ønsker deg masse lykke til😊!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå