Gjest Kommentar Skrevet 7. januar 2005 #41 Del Skrevet 7. januar 2005 Godt å få litt moralsk støtte av "Far til 2". Som mann blir jeg ofte forbanna på alle andre mannfolk som i større eller mindre grad bruker vold mot kvinner. Jeg kjenner meg ikke igjen, men føler at mange damer er av den oppfatning at alle mannfolk er kapable til å utøve vold mot kvinner. Personlig har jeg aldri noen gang følt "behov" for å utøve vold mot kvinner. I media og ellers i samfunnet virker det som om det bare er oss gutta som slåss/lager bråk/utøver vold osv. og ikke kvinnfolka. Jeg finner dette helt urimelig og skjev mediadekning er med på å stigmatisere mannfolka som "drittsekker". Derfor "gleder ?" det meg at det nå fremkommer mer i media at kvinner kan og faktisk utøver vold mot andre damer og mot noen menn. Riktignok i mye mindre omfang enn for mannfolka, men tendensen til økt bruk av vold blant kvinnfolka synes å være stigende. Som tenåringsbarna sier, er det ikke lenger uvanlig med jenteslåsskamper, så i fremtiden vil vi nok få oppleve at vold utført av kvinner mot kvinner og menn vil stige markert. Isolert sett uheldig utvikling, men ikke-voldelige mannfolk slipper å bli konfrontert hver mandag med hvor bøllete oppførsel disse "drittsekkene" av noen mannfolk har oppført seg i helga, spesielt mot damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyboy Skrevet 16. november 2005 #42 Del Skrevet 16. november 2005 Kvinner er kvinner verst. Påstand eller fakta? Fakta, mener jeg. Kvinner er så harde mot hverandre. Raske til å stemple, og komme med drittslenging og utfrysing. Vi skal helst ikke være noe spesielt. Helst ikke skille seg ut. Pen/vakker? Da gjelder det å passe seg. Høy utdanning? Det snakker vi helst ikke om, kan ikke tråkke andre kvinner med mindre utdanning på tærne. Bra jobb? Fysj og fy! Draget på gutta? Enda verre. Da kan hun sikkert stikke av med typen din. Profilert i media? La oss analysere alt med henne, kritisere klær, utseende og intelligens. Det gjelder å passe på. For tenk om det er en der ute som er bedre, penere og smartere enn deg? Hva kan en gjøre med det? Baksnakke litt? Hvorfor dette? Hvor mange av oss jenter har vel baksnakket noen, bare fordi vi kjenner sjalusien stikke et sted baki der? Sjalusi, mobbing og baksnakking. Eller med andre ord; Splitt og hersk, en taktikk kvinner er ganske flinke til. Det er så mye mer å vinne på litt samhold. ← Alt ovenfor er påstander. Det er ikke dermed sagt at de ikke stemmer. Det er forresten bare stygge kvinner som til en viss grad holder sammen. Pene kvinner bytter venninner like ofte som de bytter menn. Ikke la Sex And The City lure deg, virkeligheten er mer som Melrose Place. -Babyboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 16. november 2005 #43 Del Skrevet 16. november 2005 Alt ovenfor er påstander. Det er ikke dermed sagt at de ikke stemmer. Det er forresten bare stygge kvinner som til en viss grad holder sammen. Pene kvinner bytter venninner like ofte som de bytter menn. Ikke la Sex And The City lure deg, virkeligheten er mer som Melrose Place. -Babyboy ← Ha ha ha, makan!!!! Ja, kanskje når jenter er i 14-årsalderen. Når vi blir voksne så er vi veldig flinke til å passe på vennindene våre, både pene og stygge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 16. november 2005 #44 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Jeg tror du lyver vedrørende hvor du kommer fra Endret 16. november 2005 av Kafka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå