AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Inspirert av en annen tråd hvor det ble snakk om hvorfor noen får PM og andre ikke. At noen kanskje oppfattes som skumle og noen flørtete osv. Personangrep er selvfølgelig strengt forbudt men det er lov å være frekt ærlig om deg selv Anonymkode: 44bbb...404
Uredd Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Hespetre Tviler jeg på Har aldri reflektert over hva andre måtte synes. Jeg er ikke innbilsk. ..selv om jeg har grunn til å være det.
Ardwinna Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Aner ikke. Flesteparten har nok ikke lagt merke til meg i det hele tatt, mens de få som har lagt merke til meg synes sikkert jeg virker enkel og fjåsete. Det er helt greit, for det er vel egentlig sånn jeg velger å presentere meg på nett.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 sur og gal hahahaha Anonymkode: 456d2...108
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 Jeg tror jeg oppfattes som kanskje litt truende, og ganske prippen. Anonymkode: d4421...801
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 Litt i overkant barnslig og masete kanskje ? Anonymkode: 4329d...cf4
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Hespetre Er utrolig sjarmerende, intelligent og morsomt "hespetre" isåfall.. 1 minutt siden, Uredd skrev: Tviler jeg på Har aldri reflektert over hva andre måtte synes. Jeg er ikke innbilsk. ..selv om jeg har grunn til å være det. Jeg har jo allerede blitt anklaget for å være selvforherligende så hvorfor slutte når man er på god gli..? Jeg velger å stole på de beskrivelsene jeg har fått oppigjennom tidene, om hvordan andre oppfatter meg. Så drar frem her noen av de mest vanlige.. Hehem.. :" Femi nazi", "PK- kjærring", "jævla kvinnfolk", "dumme brødhode", "KåGe fitte" (min personlige favoritt så langt foresten..) "barnslige idiot", "selvforherligende", "dritt kjærring", "din dott", "desperat flørtende", "ynkelig", "ufrivillig morsom". "Underholdende", "sjarmerende", "frisk pust", "interessant", "uhøytidelig". Kjært barn har mange navn!
Zenobia Skrevet 29. januar 2017 #11 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Kommer an på tråden. Alvorlig? Opplyst? Jeg oppholder meg for det meste i fjasedelen av forumet. Da oppfattes jeg forhåpentligvis i tråd med signaturen min. Endret 29. januar 2017 av Zenobia
Gjest antbug Skrevet 29. januar 2017 #12 Skrevet 29. januar 2017 Det kommer nok an på hva de har lest av meg. Jeg tipper jeg har blitt oppfattet som både arrogant, selvgod, kranglete, irriterende, morsom, vennlig og hjelpsom. Hvis jeg merker at folk begynner å oppfatte meg som for hespetreete får jeg vel vise puppene:)
Gjest Superbruker7 Skrevet 29. januar 2017 #13 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Stor estetisk penis. Endret 29. januar 2017 av Superbruker7
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2017 #14 Skrevet 29. januar 2017 Kverulerende og umoden kanskje. Bryr meg ikke, er ikke her for å få venner.
annebanane Skrevet 29. januar 2017 #15 Skrevet 29. januar 2017 Som en mann, i følge hva jeg har blitt fortalt 1
Sphere Skrevet 29. januar 2017 #16 Skrevet 29. januar 2017 Kverulerende mannegris som vifter rundt med sin lille tissetass på jakt etter oppmerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #17 Skrevet 29. januar 2017 Som noen skriver: Trolling og meningsløse svar. Noen av dem får jo bare oppfatte det sånn, men det er ikke tilfellet. Jeg bryr meg ikke så mye om hvordan ukjente oppfatter meg. Da er det jo bare å diskutere i en annen diskusjon hvis det er så ille. Anonymkode: f746f...92b
Silfen Skrevet 29. januar 2017 #18 Skrevet 29. januar 2017 Flertallet bryr seg ikke tenker jeg, noen kan ikke fordra meg og noen setter pris på meg. Omtrent som ellers i livet. Går stort sett ikke rundt og tenker over det, verken i den ene eller andre retningen. Varsler er uansett slått av for alt og alle, så om noen tagger meg så får jeg det ikke med meg anyways. 1
Erazor Skrevet 29. januar 2017 #19 Skrevet 29. januar 2017 Tror de færreste har noen spesiell oppfatning av meg. Gjør ikke nok av meg til det. Ble for øvrig sammenlignet med Mulla Krekar og Ubaydullah Hussain i en tråd en gang. Så ikke den komme, men underholdende var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå