Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er medlem i en Ebay gruppe på Facebook. Syntes Ebay er gøy, og i denne gruppen får man tips til masse morsomme (og meget unyttige) ting.

Men damene i denne gruppen legger også ut haugevis av linker til falske klokker, vesker, klær osv. Så jeg lurer på: HVORFOR vil man gå rundt med fake merkevare? Jeg kan forstå at en 14 år gammel jente kjøper en "Gucci" veske på ferie i Tyrkia, men her sitter det voksne damer og kjøper inn fake i hytt og pine.

Dersom man ikke har råd til å kjøpe ekte vare, er det ikke da bedre å kjøpe noe annet enn kopier? 

Endret av Kris!
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt linker og skrevet til eierne av merkevarene og gjort de oppmerksomme både på Ebay og denne gruppen. Hvis flere gjør dette, kan vi kanskje få slutt på dette.

Anonymkode: 5a802...332

• Liker 1
Skrevet

Gruppen ble jo stengt pga noe slikt. Det har jeg full forståelse for. Det er derimot mange av medlemmene som IKKE forstår det, og ikke forstår hva det å bruke slike ting egentlig er med på å støtte. Ikke bare er det harry å gå rundt med fake, men de man støtter jo da også industrier som burde avskaffes.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har flere fake vesker,men det er fordi jeg har kjøpt vesker som skal være kopier av ekte feks den lille svarte fra Chanel men ikke selv tenkt over dette. Alt er kjøpt på nettet og jeg har bare sett den og tenk ok en helt vanlig svart veske også er det visst en fake en.

Nå bryr jeg meg ikke om merker og synes generelt at de fleste merkevesker er stygge. Har 2 ekte fra Dior og en fra Chanel som jeg fikk av en rik vennine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...