AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Har prøvd div date apper. Har ikke lyst å være på flere. Hvilken skal en velge. Søker venner og kanskje noe mer varig, som mange andre har en tråd med det samme, men syntes overskriften ble litt misvisende Anonymkode: 0a25f...d64
Aharp Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Sukker er en seriøs side etter min mening, har brukt den noen måneder nå. Lite falske profiler, og de få som dukker opp blir effektivt luket bort. Hold deg unna c-date, de svindlet meg for flere måneders abb. Dårlig respons. Styr også unna Zoosk, for det meste falske profiler. Generelt kan du si at du finner mye rart på gratis-sider. Sats på de seriøse som Sukker og Møteplassen. Der har du mest igjen for. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 C- date er ikke det i første omgang basert på flørt og den typen da..? Takk for svar. Anonymkode: 0a25f...d64
NatalieA Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd div date apper. Har ikke lyst å være på flere. Hvilken skal en velge. Søker venner og kanskje noe mer varig, som mange andre har en tråd med det samme, men syntes overskriften ble litt misvisende Anonymkode: 0a25f...d64 Tinder, turvenn og møteplassen. Beste jeg vet om. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Tinder beste date app? Anonymkode: 0a25f...d64
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Tinder?? Hvorfor? 5 km vekke i dag 250 km vekke i morgen.. Hva vet vi om personen på tinder? Anonymkode: 0a25f...d64
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 Jeg har hatt profil på match, sukker og møteplassen. Min erfaring (kvinne ca 40 år) er at de fleste menn er på alle de tre stedene også, så det spiller ikke så stor rolle i forhold til hvem du møter hvor. Greia er vel at det er best på sukker ift at det er mer man kan gjøre der før du må betale noenting. På match er det håpløst, der kan man få flørtinger og matcher osv og hvis du bare skal sjekke ut hvem du har fått det fra så må det betales. Møteplassen er også helt grei. Anonymkode: e407e...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå