AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Haha.. 30 år, vært i flere forhold og hatt haugevis med ubeskyttet sex. Men nå.. denne runden skal jeg være forsiktig. Når tar man på kondom? Hvordan gjør man det uten å ødelegge stemningen? BJ uten kondom og så ta den på? Hjelp Anonymkode: 80d3b...a93
Nuttery Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Jeg syntes det passer greit å ta på kondom rett før man begynner penetreringen. Det er vel uansett ikke særlig gunstig å ha kondomet ute i "fri luft" over lengre tid da det tørker ut latexen og øker sjansen for at den skal sprekke. Hvor vidt stemningen blir ødelagt eller ikke vil jeg si avhenger litt av hvor komfortabel begge er med bruk av kondom. Slik jeg har opplevd det ser mange menn på det å ha på kondom som en "straff" og blir derfor litt lunkne når kondomen blir tatt frem. Menn som er opptatt av sikker sex har jeg ikke opplevd noe klein stemning med når man gjør klar til å ta på kondomet. Ikke føl deg presset til å gi en BJ før bruk av kondom. Ta på kondomen når det passer - om det er etter å ha rotet rundt i sengen etter masse oralsex - flott! Om det er etter klining med klærne på og så klar for sex - flott! Ta den på når det blir kontakt mellom slimhinner og muligheter for utløsning. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 56 minutter siden, Nuttery skrev: Jeg syntes det passer greit å ta på kondom rett før man begynner penetreringen. Det er vel uansett ikke særlig gunstig å ha kondomet ute i "fri luft" over lengre tid da det tørker ut latexen og øker sjansen for at den skal sprekke. Hvor vidt stemningen blir ødelagt eller ikke vil jeg si avhenger litt av hvor komfortabel begge er med bruk av kondom. Slik jeg har opplevd det ser mange menn på det å ha på kondom som en "straff" og blir derfor litt lunkne når kondomen blir tatt frem. Menn som er opptatt av sikker sex har jeg ikke opplevd noe klein stemning med når man gjør klar til å ta på kondomet. Ikke føl deg presset til å gi en BJ før bruk av kondom. Ta på kondomen når det passer - om det er etter å ha rotet rundt i sengen etter masse oralsex - flott! Om det er etter klining med klærne på og så klar for sex - flott! Ta den på når det blir kontakt mellom slimhinner og muligheter for utløsning. Ja, og det er så dårlig gjort av menn å reagere slik på kondombruk. Anonymkode: 33c1e...9b0 2
Nuttery Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og det er så dårlig gjort av menn å reagere slik på kondombruk. Anonymkode: 33c1e...9b0 Det syntes jeg også. Prevensjon er et felles ansvar, ikke noe som skal legges på kvinnen. Kondom er jo i tillegg det eneste som beskytter mot seksuelt overførbare infeksjoner, så å nekte å bruke kondom med en ny partner er i allefall bare lavmål. Håper folk blir bedre på dette med tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Dette er barnelærdom ts. Det sier seg selv du tar på kondomet FØR du stikker kuken din inn i fitta hennes. Anonymkode: 951bd...a73
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er barnelærdom ts. Det sier seg selv du tar på kondomet FØR du stikker kuken din inn i fitta hennes. Anonymkode: 951bd...a73 Faktisk bør man ta den på før oralsex også. Anonymkode: 33c1e...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk bør man ta den på før oralsex også. Anonymkode: 33c1e...9b0 Noen SOSer overføres via munnen også, ja. Men hvor stort problem er det sammenlignet med andre SOSer som overføres ved vaginal eller anal kontakt/penetrering. Hvor bra er oralsex med gummi imellom? Anonymkode: a237d...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå