AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Jeg søker sommerjobb nå, og skal på intervju allerede neste uke. Det står i mailen jeg fikk at jeg skal ta med attester fra tidligere arbeidsgivere og originale vitnemål. Men jeg fullfører bachelorgraden min i juni- og har en mastergrad (i noe som egentlig ikke er relevant for denne jobben) fra før. Skal jeg da ta med vitnemål fra den fullførte mastergraden? Jeg har en del dårligere karakterer fra den graden jeg fullfører nå, og derfor bruker jeg tid nå på å forbedre karakterene mine. Jeg har ikke så veldig lyst til å vise frem de karakterene som gjelder nå! Men kan arbeidsgiver be om å se de selvom jeg ikke har fullført bachelorgraden? Anonymkode: 5766e...664
Gjest Annetnavn_ Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Det kan godt hende de spør og at de vil oppleve det rart at du ikke vil vise. De vet mest sansynlig at du har karakterutskrifter med en del av karakterene, selv om du ikke er ferdig. Det kan hende de også ber deg ettersende når du har fullført.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Ja, jeg må jo bare vise de:) men jeg har ikke fått de fra skolen enda, bestilte de forrige uke og fikk beskjed om at det var litt ventetid pga stor pågang for tiden. Vil det virke rart om jeg forklarer at de ikke har kommet enda (så sant de ikke har kommet frem) og bare ettersender de så fort jeg har de? ts. Anonymkode: 5766e...664
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Jeg fikk min første jobb uten å ha fått papirer på at masteren min var godkjent. Helt normalt å ettersende. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg må jo bare vise de:) men jeg har ikke fått de fra skolen enda, bestilte de forrige uke og fikk beskjed om at det var litt ventetid pga stor pågang for tiden. Vil det virke rart om jeg forklarer at de ikke har kommet enda (så sant de ikke har kommet frem) og bare ettersender de så fort jeg har de? ts. Anonymkode: 5766e...664 Anonymkode: d6a77...1e5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk min første jobb uten å ha fått papirer på at masteren min var godkjent. Helt normalt å ettersende. Anonymkode: d6a77...1e5 Takk for svar:) ts Anonymkode: 5766e...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå