Gjest Team76 Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Spiller håndball, og har hatt sex med kjæresten i håndballdrakt Noe som forsåvidt var ganske spennende, skulle ha kamp etterpå! Ute på byen har jeg hatt sex iført skjørt, bluse, støvletter, mere styr enn det var moro... Ellers tror jeg ikke jeg har hatt noen sære bekledninger? Ganske så naken ellers : )
Gjest Team76 Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Uff...Ble litt feil det her, skulle kommet under det andre innlegget om merkelig bekledning under akten
Kevin Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Hadde sex med ei jente som hadde på seg bortedrakten til Manchester United en gang... sært, fordi jeg ikke liker klubben... men det var ikke noe turn-off egentlig, så jag klarte å beholde fokus...
Bunny Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 har hatt sex med sykepleieruniform. (Den gamle kjole typen, av klippet og et nr for liten) netting strømper og høyhælte sko. Følte at jeg hadde "kontroll "over pasienten min! ganske opphissende :oops:
Nelle Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har hatt sex i bunad. Bunad er faktisk et av de mest sexy plagg som finnes. Man skal jo ikke ha truse under bunaden (eller folkedrakten som jeg liker å kalle det -det er nemlig en vesentlig forskjell mellom bunader og folkedrakter i Norge), da undertøyet ikke kom i allmenn bruk før ca. 1920 (i Norge). Draktene har alltid et forkle foran, og stakken har alltid en ganske stor splitt midt foran. Denne splitten skjules helt av forkledet, men dersom man vet at den er der er det veeeeldig enkelt å bare stikke hånda disktret inn.... fritt leide... Praktisk hvis man kjeder seg veldig under gudstjenesten. Da sitter man jo gjerne også så tett at ingen ville legge merke til det. Før i tiden måtte man rett og slett konstruere praktiske løsninger for å kunne ha sex utenfor soverommet i og med man ofte ikke hadde noe særlig privatliv på soverommet...
Kevin Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Kjekt å vite til 17. mai... da flagget skal opp....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå