heleneanis Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hei! Jeg vet ikke om jeg er den eneste som spiller Sims 4 her. Men når det er noe jeg liker veldig godt som Sims, blir jeg så jæævlig irritert når det lagger. Andre som opplever at gulvet blir svart, spiller bare stopper opp, tiden spoler lengre enn den skal og når man setter på pause så fortsetter bare tiden å gå? Jeg har aldri opplevd dette før, men nå blir det plutselig så problematisk. Pluss, at spillet vil ikke alltid lagres, og nå kan jeg ikke spille en gang. Jeg tenker på å avinstallere og installere på nytt, men jeg er redd for å miste pakkene mine da. (Jeg har På Jobben, Livet i Byen og Gøy med Gjengen) Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre?? (haster)
KaDust Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Jeg har ikke dette problemet med the Sims 4. Hva slags maskin spiller du på? Hva er spesifikasjonene? Kanskje du rett og slett ikke har nok minne til å spille eller lignende.
Gjest Notatboka Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Mange har opplevd problemer med sims 4 etter oppdateringen med toddlers/småbarn kom, meg selv inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå