Gå til innhold

Intervju hos samme firma to ganger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i dag i butikk i et stort firma, studerer økonomi ved siden av. Rett før jul var jeg på et intervju på hovedkontoret, men fikk ikke jobben. Men ble oppfordret til å søke igjen. De hadde valgt en med erfaring til stillingen. Nå søker det samme hovedkontoret etter en ny person i en annen avdeling. Jeg tok kontakt med personen jeg kunne henvende meg til på e-post, og nå vil hun snakke med meg i morgen... er dette litt flaut eller vanlig?

Anonymkode: 9bddb...1e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaut?

De synes nok du var en god kandidat.

Anonymkode: 288dc...d4a

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut?

De synes nok du var en god kandidat.

Anonymkode: 288dc...d4a

Tror ikke jeg skal snakke med de samme menneskene, siden det er en annen avdeling.

Anonymkode: 9bddb...1e9

Skrevet

?

Anonymkode: a7a04...e1d

• Liker 1
Skrevet

Dette er helt vanlig og du har da gjort et godt inntrykk i det første intervjuet. Lykke til.

Skrevet

Det er  vanlig.Vi har hatt folk på intervju,ansatt en annen som har kompetanse som passer den spesifikke stillingen.Når vi har lyst ut andre typer stillinger, kan det være at en av de andre som var på intervju,passer best til den stillingen.Du burde absolutt gå på intervju igjen.Det kan være de mener du er den beste søkeren til akkurat denne stillingen.Lykke til!

Anonymkode: c0d3b...afa

Skrevet

Dette viser også at du liker selskapet og gjerne vil jobbe der. Bare positivt, altså!

Anonymkode: d5911...753

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...