AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hva gjør man når man jobber med et troll av en kollega som har lite empati, er uhøflig (hei og hadet finnes ikke i ordforrådet tol personen overhodet). En uhyggelig person som er stadig aggressiv, kjefter og smeller om alt og alle, men ignorerer deg når du prater om noe hverdagslig positivt (som om du aldri sa noe).Personen baksnakker andre mye og har sjelden noe positivt å si om noe eller noen. Om denne personen finner en feil i det jeg gjør i min jobb så blir det kommunisert alltid på en uhyggelig nedsettende måte. Denne personen mener tydeligvis at alle andre er inkompetente duster og at N skylder ingen noe høflighet😑 Personen har ingen evne til å si ting eller be om ting på en hyggelig måte. Dette forsyrer arbeidsmiljøet så utrolig mye 😣 det er nesten uutholdelig å være på jobben pga dette individet! Vanskelige kollegaer finnes jo overalt, hvordan overlever man i lengden uten å bli nedbrutt 😑 Anonymkode: 2421b...517
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Det beste du gjør er å finne deg en ny jobb. Denne kollegaen kommer aldri til å endre seg og ledelsen kommer ikke til å gjøre en dritt med det. Har vært i akkurat samme situasjon. Høres ut som det er min ekskollega du beskriver. Kom deg bort! Anonymkode: be68c...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå