AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Hunden min har blitt sår på baklabbene. Mellom tredeputene (eller hva det heter). Vet ikke hva det kommer av men hun slikker seg der heeeele tiden. Har tatt på potesokker nå, men fordi hun er mester i å få dem av så må de sitte relativt stramt...men så er jeg litt usikker...kan de sitte for stramt? Sånn at de stopper blodtilførselen liksom? Anonymkode: 1fe81...48c
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Det er nok ikke noe å haste til dyrlegen med. Jeg vil se det an et par dager først. Hun har ikke sår, men hun er sår. Er ikke tørr eller har sprukket hud, det er bare bittelitt rødt. Den venstre er egentlig ikke så rød, men når jeg tok potesokk på høyrelabben så begynte hun å slikke på venstrelabben. Derfor tok jeg like godt sokker på begge to. Det var store protester mot sokkene i starten, men hun sov me de hele natten og bryr det ikke nevneverdig nå kun hvis jeg må ta de av og på... da er det litt protester i starten Anonymkode: 1fe81...48c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå