Gå til innhold

Solli plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Flytter til Oslo(frogner) til høsten. Blir 22 år i sommer, og lurer bare på hvordan uteplassene er på solli plass? Har hørt så mye forskjellig, men jeg kjører på og spør.

Anonymkode: cc9c4...838

Skrevet

Helt greit, ganske snobbete og dyrt. Det kommer an på hva du liker. Selv foretrekker jeg området rundt Youngstoget. Orker ikke å dra ut hvor det er så mye fokus på utseende, riktig klær og penger.

Anonymkode: 6613a...04a

• Liker 3
Skrevet

Hold deg heller på uteplasser rundt Solli plass. Greit nok at det er snobbete der med høy sigarføring og gullkort, men det er tross alt bedre enn all disse klåfingra utlendingene som vanker på utestedene rundt Youngstorget.

Anonymkode: ed997...36c

Skrevet

ingen "klåfingra utledninger" på youngstorvet, nei. dra heller mot youngstorvet/grunerløkka. mer variasjon og bedre musikk, mer variasjon av mennesker.

Anonymkode: 1434a...2ec

• Liker 4
Skrevet

Fint der. Kule utesteder, pene jenter. 

Anonymkode: 5f270...066

Skrevet

Ikke min type mennesker. 

Til de som nevner pene jenter, og sikkert gutter; jeg er enig! men jeg kunne ikke tenke meg en samtale med dem..

• Liker 2
Skrevet

Litt snobbete etter min smak, men sikkert perfekt hvis det er det du liker. Youngstorget og torggata er mer der "alle" henger, med en overvekt av hipstere. Klåfingra utlendinger har jeg aldri møtt der (de møter du andre steder), men noen sleazy nordmenn må du nok tåle.

Anonymkode: 01631...84c

Skrevet

Ikke min "scene", hvertfall. Men om du vil menge med Audun "Lord" Sørseth og Co, så er det midt i blinken. Jeg foretrekker Youngstorget/Grunerløkka. Bedre antrekk, mer chill, bra musikk og ikke så stivt. Men det spørs hva du liker.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint der. Kule utesteder, pene jenter. 

Anonymkode: 5f270...066

Oversminkede barbiedukker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...