Gå til innhold

Impractical jokers på Comedy Central

Anbefalte innlegg

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet

Har noen sett på dette? :P Venninnen min sier at det er helt ekte, men jeg sier at de som blir lurt noen ganger må da vite litt på forhold hva som kommer til å skje??

I den ene episoden skulle de være lege og så kom det pasienter inn og sette seg i stolene. Han som spilte lege ble bedt av de på bakrommet om å ta selfie med storetåen til pasienten.. Og pasienten sitter bare der og ser helt forvirret og ukomfortabel ut, så jeg tenkte at dette har de vel ikke lov til å holde på med på ekte og at de er litt med på spøken de som er pasienter?

Ellers så synes jeg jo det er litt morsomt! :fnise: Noen andre som synes det er morsomt? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger inpractical jokers! Endelig en tråd om det!

Og det er ekte. Etter at pranken, som er utøvd på tilfeldige folk, blir vedkommende selvfølgelig huket inn og fortalt at det bare var tullball og så får de velge om de vil at det skal vises på TV eller ikke. Unntaket må vel være slike presentasjoner de har, der er det jo grupper som vet at de skal på en eller annen presentasjon, dog ikke om hva :P

Hvillen joker er din favoritt?

Anonymkode: cafa8...672

Skrevet

Dette programmet er mye bedre enn "standard" skjult kamera-opplegg, ja. 

Lurer meg på om de har blitt slått til noen ganger, er selvsagt mye klipping.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gidder ikke å følge med på slike tulle-programmer.. 

Er jeg virkelig den eneste som ikke ser det morsomme, i slike show ? 

Anonymkode: 5b3cc...a84

Skrevet
6 timer siden, Leifern skrev:

Lurer meg på om de har blitt slått til noen ganger, er selvsagt mye klipping.

Ja, de har faktisk blitt slått til flere ganger! Det har ikke blitt vist på TV selvsagt, men er sagt i intervjuer.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det skulle vi bry oss om fordi..? Du er i denne tråden for å si at du ikke liker programmet tråden handler om? Very interesting.

• Liker 2
Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger inpractical jokers! Endelig en tråd om det!

Og det er ekte. Etter at pranken, som er utøvd på tilfeldige folk, blir vedkommende selvfølgelig huket inn og fortalt at det bare var tullball og så får de velge om de vil at det skal vises på TV eller ikke. Unntaket må vel være slike presentasjoner de har, der er det jo grupper som vet at de skal på en eller annen presentasjon, dog ikke om hva :P

Hvillen joker er din favoritt?

Jeg har egentlig ikke sett så mye på det at jeg vet hvem av dem jeg liker best enda, men den første jeg tenkte på da jeg leste spørsmålet ditt var han som heter Sal, kanskje, hmm.

Det er ikke så lenge siden jeg begynte å se på det for jeg har vel trodd det har vært litt mer sånn teit skjult kamera opplegg, noe jeg pleier å hate. :P Men der tok jeg feil!

Hvem er din favoritt?

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
13 timer siden, Leifern skrev:

Helt enig og jeg har dømt det på dette før jeg faktisk satte meg ned for å se en gang.

Skrevet

Jeg hater egentlig slike programmer, men akkurat dette finner jeg hysterisk morsomt av en eller annen grunn. :fnise: 

Liker best Sal og Joe, litt usikker på hvem jrg liker best, men syntes Sal er veldig herlig i måten han reagerer på når han er "slem" mot andre og når han ler. :fnise: 

Anonymkode: a5588...bc3

Gjest Frus3rtSjokkiz
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater egentlig slike programmer, men akkurat dette finner jeg hysterisk morsomt av en eller annen grunn. :fnise: 

Liker best Sal og Joe, litt usikker på hvem jrg liker best, men syntes Sal er veldig herlig i måten han reagerer på når han er "slem" mot andre og når han ler. :fnise: 

Det er sånn jeg også tenker om Sal for han synes det er så grusomt å være slem noen ganger. :) siste episode jeg så var når han skulle skyte med vannpistol på en mann som bare satt der og Sal sa "sorry" hver gang og synes det var så fælt å gjøre det mot mannen. :fnise:

Jeg tror grunnen til at jeg ikke liker vanlig teit skjult kamera, men at jeg liker dette er fordi de er fokusert på seg selv og gjør seg selv til latter. Målet er ikke å drite ut andre eller latterliggjøre andre mennesker, noe det virker som er målet på vanlig skjult kamera. De tester egne grenser og driter seg selv ut og det er målet ikke å ta andre folk.

også er det jo kult at de er kompiser og kjenner hverandre godt. :) 

Skrevet
3 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Jeg har egentlig ikke sett så mye på det at jeg vet hvem av dem jeg liker best enda, men den første jeg tenkte på da jeg leste spørsmålet ditt var han som heter Sal, kanskje, hmm.

Det er ikke så lenge siden jeg begynte å se på det for jeg har vel trodd det har vært litt mer sånn teit skjult kamera opplegg, noe jeg pleier å hate. :P Men der tok jeg feil!

Hvem er din favoritt?

Samme her! Jeg begynte å se for noen måneder siden, og fy søren som jeg digger det. Hadde aldri trodd jeg skulle like et sånt prank-program, men det skiller jo seg helt fra det typiske prank-programmer.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men det er jo helt forskjellig fra den typen program. Jeg liker Sal best (kjekk er han og!), men synes Murr får de verste straffene :fnise:

3 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Det er sånn jeg også tenker om Sal for han synes det er så grusomt å være slem noen ganger. :) siste episode jeg så var når han skulle skyte med vannpistol på en mann som bare satt der og Sal sa "sorry" hver gang og synes det var så fælt å gjøre det mot mannen. :fnise:

Jeg tror grunnen til at jeg ikke liker vanlig teit skjult kamera, men at jeg liker dette er fordi de er fokusert på seg selv og gjør seg selv til latter. Målet er ikke å drite ut andre eller latterliggjøre andre mennesker, noe det virker som er målet på vanlig skjult kamera. De tester egne grenser og driter seg selv ut og det er målet ikke å ta andre folk.

Sal holdt jo på å begynne å grine da :fnise: Jeg synes Joe holder seg godt da, det skal mye til for å vippe han av pinnen!

Har dere noen favoritt-moments? Mine er: Sal på søppeldynga, Sal holder bryllupstale, 3 av gutta får tattoveringer, Murr og "mothers musk", Murr gifter seg, Larry, Murr som holder forelesning om bipolar reversal eller noe, Q som "fat Rosie oDonnell", og ikke minst når de skal åpne opp for "The imagination dragons". Den er spesielt awesome fordi det er masse videoer på YT av folk som buer dem ut før de får vite at det var en prank når Imagine Dragons sier det litt ut i konserten :fnise:

Skrevet
12 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Jaa, akkurat den episoden hadde jeg i tankene faktisk. :fnise: Kjempeskjønn fyr

Ja, det er helt sant! Kanskje derfor jeg liker dette så godt, grunnet det du sier om at de dummer ut seg selv/hverandre, ikke fremmede på gaten. Jeg liker faktisk det programmet så godt at jeg ser på det hver kveld når jeg har muliget. :sjenert: 

Hvor lenge har de vært kompiser egentlig? Vet at Joe og Murr bodde sammen før. Syntes egentlig ikke Murr helt passer inn sammen med de tre andre, sånn om de bare skulle vært en normal vennegjeng, hadde gjettet at de tre andre var venner, men han hadde jeg ikke sett. 

Skrevet
På ‎29‎.‎01‎.‎2017 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Impractical Jokers er et hedersprogram! Hva mener du med "slike" show? Det er da ikke noe annet show som er som dette! Alle andre skjult kamera-show går ut på at noen planlegger noe greier for å lure intetanede folk, mens i dette programmet fungerer det på en helt annen måte.

Anonymkode: 9b7c7...4e8

• Liker 4
Skrevet

For dere som er hjemme i kveld så er det impractical jokers på tv nå ;)

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper siden det nå er enda en tråd om serien, kanskje de kan flettes sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...