*AM* Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Jeg og min eks samboer har ei jente på 21/2 år sammen. Vi har delt foreldrerett, men jeg har daglig omsorg. Han har for tiden ringe og besøks forbud. I dag er det foreldresamtale i barnehagen, og han vil være med. Har han rett til det når han har besøks forbud?
*AM* Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2004 Nei det er meg det er besøksforbud mot. Han har vanlig samvær med henne.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Den er jo litt vanskelig da, for han har jo like mye rett til å være med på samtalen som omhandler hans datter. Så lenge han ikke får ha kontakt med deg i det hele tatt, er det jo litt vanskelig å få fortalt han hva samtalen gikk ut på. Jeg vet faktisk ikke, men som sagt skulle man tro at han hadde like mye rett til å være med på den samtalen som deg. Går du må han holde seg unna, og det er jo ikke helt rett det heller. Men du kan jo spørre barnehagen, om de kan sende han en kopi, eller at han går, og de sender deg en kopi.
Gjest Far til 2 Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Jeg mener han kan kreve en egen samtale med barnehagen, men har ikke krav på en slik samtale samtidig med at du har det. Far til 2
Marpessa Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Jeg mener han kan kreve en egen samtale med barnehagen, men har ikke krav på en slik samtale samtidig med at du har det. Far til 2 Det tror jeg også.
Gjest Anki Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Jeg mener han kan kreve en egen samtale med barnehagen, men har ikke krav på en slik samtale samtidig med at du har det. Far til 2 Ja, dette er riktig, barnehagen vår tilbyr i hvert fall dette til de som trenger det.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 Det er vel en god grunn til at han har ringe- og besøksforbud ovenfor deg? Når en så alvorlig sak er innvilget, hvodan klarer du da å sende barnet ditt til denne mannen?
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #9 Skrevet 7. desember 2004 det skal ordnes med barnehagen.dere skal ha foreldresamtale vær for dere.han har ingen rett til å være dær sammen med deg. med mindre du vil det selv
*AM* Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2004 Takker for svar. Har ringt barnehagen, og de setter opp samtale til han alene, visst han vil det da.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #11 Skrevet 7. desember 2004 Nei, det har han ikke rett til. Men han kan få egen time til foreldresamtale i barnehagen hvis han vil. Å egle seg innpå deg kan han selvfølgelig ikke gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå