AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Del Skrevet 28. januar 2017 Dere som har mannlige samboere. Hva er det han gjør som virkelig irriterer deg? Alt fra små bagateller til trekk ved personligheten.. Anonymkode: dfdab...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Del Skrevet 28. januar 2017 At han ikke har lært seg systemet JEG har på kjøkkentingene våre enda Anonymkode: b2933...932 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Del Skrevet 29. januar 2017 At han tar meg på musa med skitne fingrer, etter at han har kost med hunden vår eller tatt i masse ting ute på handletur. Kommer inn døren og begynner å fikle med musa uten å ha vasket hendene først Anonymkode: dd149...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 29. januar 2017 #4 Del Skrevet 29. januar 2017 At han fiser. Banner og brøler når han spela. At han ikkje forstår meg når eg kjem med ufullstendige setningar når eg eigentleg ikkje gidde å snakke. Det irriterer oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 29. januar 2017 #5 Del Skrevet 29. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: At han ikke har lært seg systemet JEG har på kjøkkentingene våre enda Anonymkode: b2933...932 Samme her. Jeg legger ting på systemet mitt, når han har tatt ut av oppvaskmaskinen.. oh my. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Del Skrevet 29. januar 2017 At han aldri blir med på ting. Vil ikke på kino fordi filmen ikke er bra, vil ikke ut å spise fordi han heller vil spise hjemme, vil ikke bli med ut å gå tur fordi han har jobba hele dagen, vil ikke treffe folk etter jobb for da må han hjem, vil ikke gjøre noe som helst på lørdag og søndag for da har han fri å må være hjemme for å få helgefølelse...... Anonymkode: eb6db...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Del Skrevet 29. januar 2017 Dere er sammen med disse fordi....? Takke meg til å være singel. Fysj. Dagens menn er ikke menn. De er umodne og henger i skjørtene til mor. Så mange veike menn i dag. Hvor kommer det fra? Skilsmisser? For mange timer i bhg? Anonymkode: 4c1a4...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 29. januar 2017 #8 Del Skrevet 29. januar 2017 Det verste må vel være at han ganske enkelt ikke finnes annet enn i drømmene mine. Det er så irriterende at jeg holder på å bli gal. Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #9 Del Skrevet 29. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har mannlige samboere. Hva er det han gjør som virkelig irriterer deg? Alt fra små bagateller til trekk ved personligheten.. Anonymkode: dfdab...3b7 Selv må jeg alltid lage mat og brette klær, og når sant skal sies (jeg ser mange andre opplever det også) at personen aldri gjør noe fysisk arbeide. Anonymkode: a3a23...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #10 Del Skrevet 29. januar 2017 Småtterier som er bagateller i forhold til alt jeg elsker ved ham. Bagateller velger jeg å overse i den store sammenhengen. Anonymkode: 7c0b6...82b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #11 Del Skrevet 29. januar 2017 Det er noe med å la seg irritere. Samboeren gjør jo ikke dette bare for å irritere meg. Anonymkode: 7c0b6...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 29. januar 2017 #12 Del Skrevet 29. januar 2017 Han er skikkelig dårlig til å sette inn i oppvaskmaskinen, så han får aldri plass til alt men dette er ikke akkurat noe kjempeproblem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 29. januar 2017 #13 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) At han er litt lite løsningsorientert og hjelpesløs av og til. Om det er noe han ikke finner, og svarer at jeg så det på kjøkkenet i nærheten av f.eks. kjøkkenbenken, så finner han det ikke om det ligger i hylla over kjøkkenbenken. Det er ikke så ofte, og ikke noe jeg irriterer meg over i det daglige, bare akkurat når det skjer. Endret 29. januar 2017 av Hattifnatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #14 Del Skrevet 29. januar 2017 At han flytter om på ting i oppvaskmaskinen når jeg har satt i, fordi han mener sin måte er best Anonymkode: 53e59...d90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #15 Del Skrevet 29. januar 2017 Altfor mye så det ble slutt i forrige uke. Anonymkode: 53fa5...68a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #16 Del Skrevet 29. januar 2017 - Han er veldig flink til å utsette ting, skal gjøre det senere eller i morgen, men da blir det glemt eller så må jeg gjøre det selv - Temperamentet, har til tider meget kort lunte - Veldig lite flink til å bidra til husarbeid/matlaging/handle matvarer Anonymkode: 42f27...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #17 Del Skrevet 29. januar 2017 Fin tråd. Ble singel før jul og irriterte meg masse: Han er moralist. Altfor avhengig av mora si og hennes meninger. Og søstra og faren. Konfliktsky. Tømte ekle knotter fra fotballstrømper på badet . Anonymkode: 7664c...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #18 Del Skrevet 29. januar 2017 Han er ikke i jobb. Anonymkode: cd45e...038 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #19 Del Skrevet 29. januar 2017 Han har en annen terskel for rot enn meg. Dvs; egentlig har vi vel ganske lik terskel, det er bare det at jeg irriterer meg mer over hans rot enn mitt eget. For mitt rot er det jo selvsagt system i, må vite Dessuten er han en mester i å prokrastinere. Siden jeg har vunnet kvinneklassen i samme mesterskap, så er vi igrunnen temmelig like. Han er ikke perfekt, men det er ikke jeg heller, og det er viktig å huske. Anonymkode: b3131...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. januar 2017 #20 Del Skrevet 29. januar 2017 - At han aldri kaster de tomme dorullene i søpla, bare hiver de på gulvet eller fyller dorullholderen med tomme hylser. - At han fiser så mye og bruker en evighet på do - spiller på tlf. - At han alltid formelig segner om av utmattelse hvis jeg ber om isbiter i brusen min - når han selv har tilbudt seg å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå