AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Har på følelsen av at det kun er eldre folk som er på de sidene som match og sukker, men vet ikke om det stemmer da? Er det mange i tidlig 20-åra der inne? Og bortsett fra match og sukker, hvor ellers kan en 21 år gammel kvinne finne en kjæreste?☺ Anonymkode: 08f93...13c
HundHund Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Er du sosial? Jeg er sykt sjenert og tror det er det som er grunnen til at jeg ikke har kjæreste.. i mitt tilfelle har jeg angst og er deprimert. Vet ikke om det gjelder hos deg, men mange jeg kjenner som er kjempesosiale har nesten aldri vært singel :/ Du er i hvert fall ikke alene. 1
Gjest24 Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 (endret) Jeg er medlem på Møteplassen og det er ganske mange unge der, men mange unge er ikke betalende medlem, noe som vil si at de ikke får svart på meldinger du sender. Kjenner også at jeg gjerne kunne stilt det samme spørsmålet som det du gjør. Vanskelig å vite hvor. Jeg er en 24 år gammel mann og leiter fortsatt etter kjæreste 🙂 Så du er ikke alene om å prøve å finne noen 🙂 Hvordan er du som person? Endret 28. januar 2017 av Gjest24
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Jeg møtte min på hotornot... Litt kleint, men sånn er livet. Jeg fikk verdens fineste gutt ut fra det. Bare vær åpen og ærlig på hva du ser etter osv. Anonymkode: e9bf8...c52
Gjest Axl Rose Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Hvordan du skal finne en? Som alle andre vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå