Gå til innhold

Hva slags BH til denne bodyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg denne bodyen, og den er jo som dere ser helt gjennsomsiktig med blonder, så jeg må jo ha topp/BH under. Men hva slags? Problemet er jo at den er utringet bak, mye lenger ned enn BH stroppen, og jeg synes ikke BH stroppen er spesielt fin å ha synlig sånn tvers over ryggen.

Her er et bilde av ryggen på en nesten tilsvarende (den går litt lenger opp):

Anonymkode: 0703d...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK bildene ble borte når jeg postet. Her er de. 

Den helt svarte er altså den som er tilsvarende, men det er blondebodyen som er den jeg har. 

IMG_0492.JPG

IMG_0493.JPG

IMG_0491.JPG

Skrevet

Bump! 

Skrevet

OK, jeg prater med meg selv, men hvis noen skulle titte innom. Funker dette? 

IMG_0503.JPG

Skrevet

Jeg tenker at det du valgte funker bra! Ser for meg at om du bare skulle brukt sånne nipple-covers, så hadde det blitt litt mye hud på en måte ... ? det hadde fått en annen look i hvert fall! Virker også som om modellen på første bildet også har på seg en vanlig svart BH under toppen. Men om du vil skjule stroppen bak, så kunne du kanskje prøvd noe sånt http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/accessoirer/7157718/bh-forlenger/?styleId=26714456 ? Sånn at stroppen bak kommer mye lenger ned. Men har ikke prøvd sånn selv da, så vet ikke om det hadde funket med akkurat den toppen 

Skrevet

Ja, sånne nipple-covers så hadde jo egentlig hele puppen vært synlig uansett, så da hadde jeg følt meg kliss naken. 

Jeg har prøvd sånne forlengere, og synes ikke de fungerer så bra. De sklir opp på meg og lager stor bulk på magen. Kunne kanskje sydd inn en topp foran. Hvis jeg kunne sy :P 

Skrevet

Hmm jaa .. skjønner! Personlig syntes jeg ikke at det var gale slik som du gikk på bildet. Vet at det er en tommelfingerregel å ikke vise BH stropper, men akkurat med sånne topper er det nesten meningen. Det viktigste er at du går med svart undertøy, og det gjør du! I tillegg virker det ikke som om BHen har noe "bling" eller dill dall på seg, så da syntes jeg det går helt fint!

Skrevet

Jeg tror at svaret må være å gå for en stilig bh, som du har gjort på bildet. Men gjerne noe litt mer utringet/sexy foran, for det der ser ut som en crossfit-sportsbh. Hva med noe type Marlies Dekkers? 

Anonymkode: daa99...e4b

Skrevet

*googler*

Ohh, der var det mange fine!  Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...