AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Tråd for alle som vil lese eller skrive korte erotiske dikt eller limericks. Jeg får starte: Kvinner vil ha erotikk, De vil se en mannlig pikk. Anonymkode: dbe73...176
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Han prøvde å ta henne i baken med den store og stive staken. Men hun satte ned foten for den idioten som aldri hadde hørt på maken.
ajarRun Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Jeg vil huske kyssene våre lepper rå med elskov og hvordan du gav meg alt du hadde og hvordan jeg tilbydde deg hva som var igjen av meg, og jeg vil huske ditt lille rom følelsen av deg lyset i vinduet dine cd-plater dine bøker vår morgenkaffe våre morgener våre netter våre kropper sølte sammen sovende de små strømmende støtene umiddelbar og for alltid din fot min fot din arm min arm ditt smil og varmen av deg som fikk meg til å le igjen. 2
Gjest haze Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Roses are red Violets are blue This is not a poem Penis
Nusse Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Ta vare på de skjelne blomstra i enga! Ikke hør på legen som er ute etter penga! La mangfoldet leve, gutta vil fryde seg når de får se det! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Jeg spiser is Og slipper fis For dette av min dame får jeg ris Anonymkode: dbe73...176 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Kjære Birgitte Vis meg din fitte Den er så deilig og våt og den gjør meg så kåt Jeg stapper kuken i fitta di Så roper du høyt: Ta meg hardt i musa mi! Du kommer og kommer, gang på gang Det er som den vakreste fuglesang! Til slutt får du sæden på dine bryst Du roper og skriker høyt av vellyst Svette og slitne sovner vi to Det er ingen andre enn deg som er SÅ god! Anonymkode: 8cc9c...a7f 5
Nusse Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 (endret) Bollemus eller flaggermus Ho vil gi deg kjærleiksrus Skogklett eller bar Ho gjør alltid kuken hard Porten vid eller porten smal Du har din egen lille katedral Endret 5. februar 2017 av Nusse 2
Sphere Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Ei dame med navnet Magritt, Tok på by'n og håpet på litt, Gubben hun fant Hun trodde det ikke var sant Hun kjente ikke en dritt
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Snart får vi restylane i rompa, ompa ompa ompa! Anonymkode: ad146...aff 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 Det pumper, det pumper! skrek Kari mens Ola humpet. vis meg din hjertedør.. Å nei! Det blør! Anonymkode: 8acb0...c05
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #12 Skrevet 3. februar 2017 Jeg fantaserer om å knulle deg, jeg er så våt. Kan du tenke deg det, jeg er så kåt. Jeg vil ha pikken din i min fitte, og jeg håper til slutt at jeg ikke klarer å sitte. Kyss meg på munnen og slikk meg på puppene. Når jeg har fått min orgasme er jeg nummen. Du spruter din sæd i meg og stønner. Jeg håper jeg blir gravid og får noen sønner. Anonymkode: 5defb...331 2
Drakan Skrevet 3. februar 2017 #14 Skrevet 3. februar 2017 Silke over hornet gled bølger glir mot dragens hode dragen pust gir ild i hulen varmen, pust, liv, impuls ... Vet ikke, sex er ikke min sterke side innen dikting. Prøvde afall. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #15 Skrevet 3. februar 2017 På 29.1.2017 den 10.36, Nusse skrev: Ta vare på de skjelne blomstra i enga! Ikke hør på legen som er ute etter penga! La mangfoldet leve, gutta vil fryde seg når de får se det! BRA ! Anonymkode: aa68e...c94
Nusse Skrevet 3. februar 2017 #16 Skrevet 3. februar 2017 17 timer siden, Drakan skrev: Silke over hornet gled bølger glir mot dragens hode dragen pust gir ild i hulen varmen, pust, liv, impuls ... Vet ikke, sex er ikke min sterke side innen dikting. Prøvde afall. Jeg synes det var fint Prøver meg med en ny: Så liten og søt den er! Sa jenta gla! Ho ville gi et komplimang Ante ikke at det såret han. 1
Mr Trønder Skrevet 4. februar 2017 #17 Skrevet 4. februar 2017 Når mosen gror på gamla stubbar og kuken står gamla gubbar og gjøken galer i furutopp og jenta ligger med fitta opp... ja da er det vår i Trøndelag 1
innsats Skrevet 4. februar 2017 #18 Skrevet 4. februar 2017 Fra Vestland kom velstand, En make, hans brød. Overflod av kjærleik, Overflod av mjød. Kjønnet banker for Vikinghammer, trygt han bærer henne i sine armer. Sæden flommer i det hun kommer. Slekten vokser neste sommer. 1
Akhenaton Skrevet 4. februar 2017 #19 Skrevet 4. februar 2017 (endret) En drita full og vakker jente Kunne virkelig ikke vente På å prøve snoppen min Høflig sa jeg: Den er din! Vi tok en drosje hjem til meg Kledde av oss i en fei Da alle våre klær var falt: "Jeg vil ha den overalt" Vi skal da få til det, sa jeg Men først må jeg få smake deg Og jeg var jaggu ikke sen Spredde hennes smekre ben La meg til og satte i gang Slikkeøkta ble heller lang Skjønte med ett jeg var en slagen mann Slikka snorke-jente i drømmeland Endret 4. februar 2017 av Akhenaton 3
Nusse Skrevet 4. februar 2017 #20 Skrevet 4. februar 2017 (endret) Nede i pungen jobbes det hektisk Stå på, ellers blir det pisk! Fra kukhodet hadde det gått ut en ordre Fitta er villig og våt og jeg er hard og kåt! Snart ble det sendt tilbake en melding En stor ladning er klar for sending! Fra klitoris gikk et skjelv helt opp til toppen, det rista kraftig dypt inni stokken ut i fra den trillet et egg! Snart fant det sin plass ved den myke vegg En stor hær flommet inn i skjeden men hvor er den rette leden? de startet på den farligste ferden, en liten fis fra fitta sendte hundre millioner ut av denne verden til slutt var de åtti i tallet som banka på det tykke eggeskallet en slapp inn og fant roen alle de andre ble spyla ut med tisset i doen Ni måneder senere sto stolt mamma og rørt pappa, de beundret den lille De visste ikke om det store drama i det stille. Endret 5. februar 2017 av Nusse 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå